Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@21:19:53 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۷/۰۸/۲۱

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۸۱۳

صراط:

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 330 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 150 هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی دو میلیون و 190 هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و 210 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 680 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گرم طلای 18عیار هم 405 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1207 دلار معامله می‌شود.

قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی 4754 تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزاد به 15600تومان رسیده است. در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز 1143 تومان اعلام شده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد 3740 تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات 5430 تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد حدود 17هزار تومان معامله شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سکه ارز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه