Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: طبق قوانین اتحادیه اروپا برای محافظت از اطلاعات کاربران، شهرهای هوشمند سراسر جهان در صورت سوءاستفاده از اطلاعات شهروندان اروپایی جریمه می‌شوند.

به‌گزارش تلگراف، طبق قوانین جدید محافظت از اطلاعات کاربران در اروپا(GDPR)، شهرهای هوشمند سراسر جهان برای سوءاستفاده از اطلاعات شهروندان اروپایی جریمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جکی تایلور مشاور استراتژیک دولت انگلیس درخصوص شهرهای هوشمند، سازمان‌های عمومی و شرکت‌های سراسر جهان ممکن است در صورت تخطی از قوانین GDPR با جریمه‌های چند میلیون پوندی روبه‌رو شوند. مبلغ این جرایم شامل ۴ درصد از درآمد خالص سالانه یا ۲۰ میلیون یورو خواهد بود.او در این باره گفت:درصورت سوءاستفاده از اطلاعات شهروندان اروپایی، مدیریت شهرهای هوشمند مسئول هستند و شهروندان می‌توانند در این خصوص شکایتی ثبت کنند. این درحالی است که شهرهای هوشمند در سراسر جهان مشغول جمع‌آوری اطلاعات شهروندان و توریست‌ها هستند تا روند خریدهای شخصی، میزان استفاده از حمل ونقل و خدمات عمومی را بررسی کنند، اما در این میان جنجال‌هایی درباره چگونگی مدیریت اطلاعات و میزان شفافیت درباره نحوه استفاده از آنها وجود دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ سرقت دردسرساز خودروی مجهز به GPS در تهران

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه ایران سوءاستفاده اطلاعات شهروندان انتظار عکس فیلم ایران دختر سرقت افزایش جوان قتل زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد

ایتنا - موسسه پژوهشی «پوتسدام» در گزارش تازه خود می‌گوید تغییرات آب و هوایی تا سال ۲۰۵۰ میلادی میانگین درآمد مردم در سراسر جهان را حدود یک پنجم کاهش خواهد داد.
این یافته‌ها هشدار می‌دهد تغییرات آب و هوایی در بسیاری از نقاط جهان دگرگونی شدیدی ایجاد می‌کند و ۳۸ هزار میلیارد دلار در سال هزینه به‌بار می‌آورد.

ماکسیمیلیان کوتز، یکی از پژوهشگران این گزارش، به صدای آمریکا گفت که گزینه‌های بسیار محدودی در سطح جهانی برای کاهش پیامدهای تغییرات آب و هوایی وجود دارد.

او اظهار داشت که یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد «طی ۲۵ تا ۳۰ سال آینده، پیامدهای اقتصادی، صرف‌نظر از میزان انتشار بالا یا پایین گازهای گلخانه‌ای، ثابت می‌ماند.»

کوتز تاکید کرد تغییرات آب و هوایی، به‌ویژه در دمای بالاتر، بر بهره‌وری کارگران تاثیر می‌گذارد.

در این پژوهش، داده‌های اقلیمی و اقتصادی ۴۰ سال گذشته از بیش از ۱۶۰۰ منطقه در سراسر جهان بررسی و از نتایج آن برای ارزیابی پیامد‌های آینده استفاده شده است.

گزارش پوتسدام از نتایج این بررسی نشان می‌دهد کشورهایی که کمترین مسئولیت را در انتشار گازهای گلخانه‌ای جهانی دارند، احتمالا بیشترین آسیب را خواهند دید.

دولت جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده، دسامبر گذشته با ارائه طرحی جدید، شرکت‌های نفت و گاز را برای نخستین بار ملزم به پرداخت جریمه برای انتشار گاز متان کرد.

کنفرانس اقلیمی اخیر سازمان ملل متحد در دبی نیز ۵۰ شرکت بزرگ نفتی در سراسر جهان را متعهد کرد که تا سال ۲۰۳۰ میلادی انتشار گاز متان را نزدیک به صفر برسانند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • اشتغال اهمیت دارد
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»