Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مردی ادعا دارد همسر و 2 مرد از بستگانش او را به قصد مرگ کتک زده اند و روی ریل قطار انداخته اند تا کشته شود.

در برابر ادعاهای این مرد 3 زنه که نیمی از جمجمه اش را از دست داده و بدنش هم لمس است زنش می گوید او فقط فریبکاری می کند و شوهرش بخاطر زنی ترکیه ای به او خیانت Cheat کرده است.

در دادگاه

مردی که همسر، برادرزن و برادزاده همسرش را متهم به دسیسه قتل Murder کرده در دادگاه به قضات گفت حتی مهریه را پرداخت کرده اما همسرش حاضر نیست طلاق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا کیفرخواست علیه متهمان خوانده و درخواست صدور حکم قانونی شد.

3 ازدواج

در ادامه مرد شاکی در جایگاه قرار گرفت او گفت: سالها قبل کارمند بودم و با پولی که برای بازخرید شدنم به دست آوردم اتوبوسی خریدم که ترانزیت بود و می‌توانستم با آن مسافر حمل کنم با این اتوبوس به کشورهای همسایه از جمله ترکیه رفت و آمد داشتم. با همسر اولم اختلاف داشتم به همین دلیل از او جدا شدم و با بچه‌هایم زندگی می‌کردم. بعد از مدتی با زن دیگری ازدواج کردم و از او نیز یک بچه دارم اما چندی قبل با همسر دومم هم دچار اختلاف شدم و تصمیم گرفتم از او هم جدا شوم اما همسرم مقاومت می‌کرد. من همه مهریه او را پرداخت کردم و چون حاضر نبود از من جدا شود من هم از دادگاه حکم ازدواج مجدد گرفتم و با زن دیگری ازدواج کردم .

دسیسه قتل

مرد 3 زنه ادامه داد:همسرم از این اتفاق ناراحت شد و برای اینکه از من انتقام بگیرد برادر و برادرزاده‌اش را مامور کرد که من را کتک بزنند آنها طوری من را زدند که نیمی‌از بدنم لمس شده و بخشی از جمجمه‌ام را از دست داده‌ام.

این مرد گفت: آنها در پارکینگ خانه من را غافلگیر کردند و با وارد کردن ضرباتی به من بیهوشم کردند و بعد هم روی ریل قطار رهایم کردند اما وقتی دیدند قطاری رد نمی‌شود تصمیم گرفتند من را به بیمارستان برسانند. من از همسرم و برادرو برادرزاده‌اش شکایت دارم و درخواست مجازات آنها را دارم.

زن ترکیه ای

در ادامه همسر این مرد در جایگاه دفاع قرار گرفت. او گفت: 14 سال پیشمن و همسرم ازدواج کردیم او همسر اولش را طلاق داده ‌بود و دو بچه داشت و من هم بچه‌ها را عین بچه‌های خودم بزرگ کردم و حتی با اقوام من ازدواج کردند. خودمان هم یک دختر 12 ساله داریم که حالا به خاطر وضعیت زندگی‌مان دچار افسردگی و استرس شده‌ است. ما در این سالها به ترکیه رفت و آمد داشتیم و حتی همسرم آنجا خانه خرید و چند سالی آنجا زندگی کردیم. در ترکیه با خانواده‌ای آشنا شدیم و رفت و آمد داشتیم شوهرم از زن خانواده که بسیار جوان بود خوشش آمد این زن 31 ساله بود و شوهر من 20 سال از او بزرگتر بود شوهرم آنقدر به این رابطه ادامه داد تا زندگی زن با شوهرش به هم خورد و او از شوهرش جدا شد تا با شوهر من ازدواج کند.

متهم گفت: من هم قصد ادامه دادن به زندگی با مردی که به من خیانت کرده نداشتم از او خواستم مهریه و حق و حقوقم را بدهد تا من جدا شوم او یک روز به بهانه اینکه می‌خواهد چیزی به نامم کند من را به محضر کشید تا امضاء بدهم آنجا از من امضاء گرفت که مهریه را دریافت کرده‌ام در حالیکه هیچ مهریه‌ای به من نداد و بعد هم ادعا کرد حالا که امضا کردی دیگر کاری نمی‌توانی بکنی من زیربار نرفتم و تصمیم گرفتم از حقم نگذرم و گفتم تا زمانی که حق و حقوقم را ندهی من جدا نمی‌شوم.

روز حادثه

او درباره روز حادثه Incident گفت: شب بود و برادرم و برادرزاده‌ام در خانه ما بودند. من صدایی شنیدم و بیرون رفتم و دیدم که شوهرم خون آلود روی زمین افتاده‌است از برادرم و برادرزاده‌ام کمک خواستم او را به بیمارستان رساندیم و هزینه‌اش را دادیم تا خوب شود اما حالا شکایت کرده و با این ترفند می‌خواهد من را قانع کند که طلاق بگیرم. او احتمالا از طرف شوهر سابق همسر سومش مورد حمله قرار گرفته است و ما در این درگیری نقشی نداشتیم.

بی گناهیم

سپس برادرزاده زن که متهم ردیف دوم بود در جایگاه قرار گرفت او گفت: من درخانه عمه‌ام بودم و قرار بود شب بمانیم چون او تنها بود یکدفعه عمه‌ام فریاد زد و کمک خواست وقتی بیرون رفتیم دیدیم شوهر عمه‌ام خون آلود در پارکینگ افتاده‌است او را به بیمارستان رساندیم پدرم در بیمارستان ماند و من و عمه‌ام به خانه برگشتیم چون دخترعمه‌ام در خانه تنها بود. ما هیچ نقشی در مجروح شدن این مرد نداشتیم.

سپس برادرزن مرد 3 زنه که متهم ردیف سوم بود درجایگاه قرار گرفت او گفت: من همه کار برای خواهرم کردم و حالا هم فرزندش را من بزرگ می‌کنم و در خانه من زندگی می‌کند من در اختلاف خواهرم با شوهرش دخالتی نمی‌کردم و این گفته‌ها اصلا درست نیست و قبول ندارم مرد شاکی مقابل خانه خواهرم آمد اما وقتی رسید مجروح شده‌بود و ما کمکش کردیم که زنده بماند.

بنابه این گزارش؛ هیئت قضایی وارد شور شد تا بزودی در این پرونده تصمیم گیری قضایی کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! 110 زن و مرد در تالار عروسی مسموم شدند/ در ارومیه رخ داد ! سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ زنی عجیب که در جعبه 50 سانتی متری زندگی می کند+عکس جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه خیانت Cheat قتل Murder حادثه Incident اخبار حوادث خیانت جمجمه کیفری مرد وحشتناک عکس فیلم ایران دختر سرقت افزایش جوان قتل زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مراسم تجلیل از زوجین دهه شصتی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج نموده اند برگزار شد. در این مراسم از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.
مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.
علیخانی گفت: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.
حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این آیین گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.
وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.
خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • اخاذی با مهریه سنگین!