Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:24:32 GMT

برنامه‌های جدید در همایش «۱۰ روز باعکاسان ایران»

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۹۹۷

برنامه‌های جدید در همایش «۱۰ روز باعکاسان ایران»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی همایش، برنامه‌های «در جستجوی راهی نو» و «قاب ناتمام»  برنامه های جدید است که در هفتمین همایش «۱۰ روز با عکاسان ایران» در بخش ویژه برگزار می‌شود.

بخش ویژه «۱۰ روز با عکاسان ایران» از چهارمین دوره با برنامه «نگاه شخصی» شکل گرفته که در این دوره دو برنامه «در جستجوی راهی نو» و «قاب ناتمام» نیز به بخش ویژه اضافه شده است و مکمل برنامه در مسیر نگاه شخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاسان برای شرکت در برنامه «قاب ناتمام» و فعالان و دست‌اندرکاران در زمینه عکاسی برای شرکت در برنامه «در جستجوی راهی نو» می‌توانند تا اول آذرماه در سایت هفتمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ایران ثبت نام کنند.

شورای هنری هر بخش پس از بررسی طرح‌های رسیده، طرح‌های پذیرفته شده برای ارایه در همایش را اعلام می‌کند.

هفتمین همایش «۱۰ روز با عکاسان ایران» از سوی انجمن عکاسان ایران ۱۴ تا ۲۳ آذرماه امسال در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 4456338 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن عكاسان ايران رویداد 10 روز با عکاسان عکاسی عکس تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم کوتاه هالیوود سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجاری ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اتاق ایران، با همکاری اتاق مشترک ایران و تاجیکستان، همایش تجاری ایران و تاجیکستان را با حضور هیأتی به ریاست وزیر صنعت و فناوری‌های نو جمهوری تاجیکستان و متشکل از تجار و فعالان اقتصادی این کشور در حوزه‌های ساخت‌وساز، محصولات لبنی، محصولات گوشتی، کشاورزی، کنسرو و میوه‌های خشک، صنایع‌دستی، بسته‌بندی، داروسازی، تجهیزات صنعتی، محصولات نفتی، مواد غذایی، آب‌معدنی، لوازم یدکی، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ در سالن اجتماعات طبقه دهم اتاق ایران برگزار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • همایش تجاری ایران و تاجیکستان
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج