Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@11:07:07 GMT

گاف در طراحی پوستر فیلم به وقت شام در ژاپن + عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۹۱۶۹

رکنا: در طراحی پوستر فیلم به وقت شام که در ژاپن در حال اکران است از سربازان ارتش آمریکا استفاده شده است در حالی که این سربازان در فیلم وجود نداشته اند.

پوستر فیلم به وقت شام با حضور تیپ یکم نیروهای ویژه هوابرد ارتش ایالات متحده طراحی شده که حتی طراح اقدام به حذف پرچم واضح ایالات متحده از روی لباس و کلاه سربازان نکرده استاخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات سرقت دردسرساز خودروی مجهز به GPS در تهران زنان معروف قاجار را ببینید+ تصاویر خواننده سرود «آمریکا آمریکا» در آمریکا زندگی می‌کند؟! + فیلم و تصاویر لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم زنی عجیب که در جعبه 50 سانتی متری زندگی می کند+عکس تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه فیلم ژاپن فیلم سربازان سربازان ارتش پوستر فیلم عکس فیلم ایران دختر سرقت افزایش جوان قتل زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید

طرفداران نجوم می‌توانند با طلوع ماه کامل آوریل، به تماشای ماه صورتی بنشینند.

به گزارش ایسنا، ماه کامل آوریل در ساعت ۷:۴۹ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی در روز سه‌شنبه(۰۳:۱۹ بامداد چهارشنبه به وقت ایران) به اوج روشنایی خواهد رسید. طبق گفته ناسا، از صبح روز دوشنبه تا صبح روز پنجشنبه این ماه کامل به نظر می‌رسد.

چرا ماه کامل آوریل به ماه صورتی معروف است؟

به نقل از سی‌بی‌سی، نام ماه کامل اغلب از فصول، محصولات تاریخی و رفتار برخی از حیوانات می‌آید. نام ماه صورتی متاسفانه هیچ ارتباطی با رنگ ماه ندارد. درعوض، به اوایل بهار و شکوفه برخی از گل‌های وحشی، از جمله یکی از گل‌های بومی شرق آمریکای شمالی که اغلب «خزه صورتی» نامیده می‌شود، مرتبط است.

ماه کامل آوریل نام‌های دیگری نیز دارد، از جمله ماه یخ شکسته که به شکسته شدن یخ‌ها و ممکن شدن کشتیرانی در نهرها بر می‌گردد و همچنین چندین نام مرتبط با حیوانات از جمله ماه بازگشت اردک‌ها، ماه تخم‌گذاری غازها و ماه قورباغه.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • تولید انبوه بلوک‌های سیمانی قفل شونده در ژاپن/ از سنگفرش تا طراحی خاص
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس