Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دايرکتوري "کارگزار روابط عمومي" (راهنماي روابط عمومي هاي کشور) ويرايش جديد توسط انتشارات کارگزار روابط عمومي منتشر مي شود.
دايرکتوري "کارگزار روابط عمومي" (راهنماي روابط عمومي هاي کشور) ويرايش جديد توسط انتشارات کارگزار روابط عمومي منتشر مي شود.
به گزارش شارا، فهرست اطلاعات تماس روابط عمومي هاي نهادهاي انقلاب اسلامي، وزارتخانه ها، سازمان هاي بزرگ، دانشگاه ها و تعدادي از شرکت هاي معظم دولتي و خصوصي در کنار مشخصات مديران، تلفن، نمابر، پست الکترونيک، نشاني اينترنتي و نشاني پستي از جمله بخش هاي اصلي اين کتاب است که مي تواند راهنماي مفيدي براي همه کساني که در حوزه کسب و کار مشغول به فعاليت هستند، باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان به حضور در کتاب راهنماي روابط عمومي هاي کشور مي‌توانند با شماره تلفن 88617576 تماس بگيرند. همچنين تهيه کتاب قبلي براي علاقمندان در دفتر انتشارات کارگزار روابط عمومي و با شماره تلفن ذکر شده امکان پذير است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ایرانداک: پلتفرم نشر دانشگاهی رونمایی شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسن‌زاده، رئیس ایرانداک با حضور در جمع دورهمی انجمن ناشران کتاب دانشگاهی از رونمایی پلتفرم نشر دانشگاهی خبر داد.

رئیس ایرانداک درباره ویژگی‌های نشر دانشگاهی گفت: نشر دانشگاهی سهم بزرگی از انتشارات را به خود اختصاص می‌دهد، حاشیه سود بیشتری نسبت به سایر انتشارات دارد و مانایی آثار در حوزه دانشگاهی بیشتر است.

وی همچنین وضعیت نشر در کشور را قابل تعریف ندانست و ادامه داد: در دنیای پیشرفته یک عرف است که اگر شخصی کتابی منتشر کند از حق‌التالیف آن برای ادامه زندگیش اطمینان دارد ولی در کشور ما نمی‌توان به آن عایدی متکی بود.

حسن‌زاده با نگاهی گذرا به تغییرات حوزه نشر، توضیح داد: حوزه نشر به لحاظ صورت نشر، تکنولوژی نشر، و رفتار آیندگان دچار تغییر و تحول شده است. ما باید فرهنگ دانشگاهی را حمایت کنیم. زکات علم نشر آن است. توسعه علم در نشر آن است. ارزش دانشمند در انتشارات اوست. فکر تنها چیزی است که در سکون می‌میرد و اگر جاری باشد زندگی می‌کند و زندگی می‌بخشد. ناشران دانشگاهی میراث‌داران و به حرکت درآورندگان فرهنگ دانشگاهی هستند.

رئیس ایرانداک در ادامه ضعف در نظام مالکیت معنوی، نظام توزیع و تکنولوژی را از معایب نشر دانشگاهی کشور برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس ایرانداک: پلتفرم نشر دانشگاهی رونمایی شد
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • چگونه کتاب‌های انتشارات تیمورزاده را خریداری کنیم؟
  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر
  • هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس