Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۰۷ دلار معامله می‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سکه طلا اونس بازار ازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت

قیمت نفت روز جمعه در پی گزارش‌هایی مبنی بر «حمله اسرائیل به ایران»، در بازارهای جهانی افزایش یافت و نگرانی‌ها را در مورد مختل شدن عرضه نفت از خاورمیانه برانگیخت.   شاخص قیمت نفت خام در ابتدای انتشار خبر حمله اسرائیل، بیش از ۳ دلار جهش کرد و سپس اندکی کاهش یافت.    در ساعت شش بامداد به وقت گرینویچ، بهای نفت برنت برای تحویل در ماه‌های آینده ۱.۴۰ دلار یا ۱.۶۱ درصد افزایش یافت و به ۸۸.۵۱ دلار در هر بشکه رسید.    قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا با ۱.۶۸ درصد (۱.۳۸ دلار) افزایش یافت و به ۸۳.۴۸ دلار در هر بشکه رسید. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم

دیگر خبرها

  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها