Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور، با اشاره به اینکه برای پروژه هایی که در سفر به خوزستان افتتاح می شود، ۱۰۰ هزار میلیارد ريال هزینه شده است، اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های مختلفی همچون آب، فاضلاب، نیروگاه و صنعت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «اسحاق جهانگیری»، امروز (دوشنبه 21 آبان‌) در بدو ورود به فرودگاه آبادان در جمع خبرنگاران، با ابراز خرسندی از سفر دو روزه خود به استان خوزستان گفت: هدف از این سفر افتتاح چند طرح بزرگ در استان خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اول رئیس جمهور، افزود: برای این پروژه ها در مجموع 100 هزار میلیارد ريال هزینه شده که در بخش های مختلفی همچون آب، فاضلاب، نیروگاه و بخش صنعت به بهره برداری می رسند و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه با افتتاح طرح انتقال آب غدیر یکی از مشکلات مردم آبادان و خرمشهر در بحث شوری آب مرتفع می شود، اضافه کرد: همچنین تصفیه خانه شرق اهواز که یکی از تصفیه خانه های بزرگ کشور به شمار می رود، در این سفر به بهره برداری می رسد.

 

وی بر حل مشکل فاضلاب در شهرستان اهواز تاکید کرد و ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به خوزستان در سال 95، قرار شد منابعی برای حل مسائل آب و فاضلاب استان در نظر گرفته شود که فروردین 96 این منابع طی مصوبه ای اختصاص داده شد.

 

جهانگیری، با اشاره به اینکه بخشی از طرح هایی که امروز در این سفر به بهره برداری می رسد، طرح هایی هستند که در آن مصوبه در نظر گرفته شده بودند، تصریح کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان، فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و افتتاح ورزشگاه فولاد از دیگر پروژه هایی است که در این سفر به بهره برداری می رسد.

 

وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این طرح ها و اقدامات صورت گرفته دولت، بخشی از مشکلات مردم خوزستان مرتفع شود، خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های این سفر بازدید از کانون های ریزگردها و بررسی اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و اذعان داشت: علیرغم اینکه ایران به همه تعهدات خود در توافق برجام عمل کرد و سازمان بین المللی انرژی اتمی هم آن را تایید کرده ولی آمریکایی بر خلاف قانون و عرف بین المللی از برجام خارج شد.

 

معاون اول رئیس جمهور، با بیان اینکه همه تلاش ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ناامن کردن اقتصاد ایران و جلوگیری از حضور سرمایه داران داخلی و خارجی در کشور است، عنوان کرد: آمریکا بخشی از تحریم ها را 13 مرداد و بخش دیگر را 13 آبان برگرداند و سعی داشت با جوسازی فضای اقتصادی کشور را ملتهب کند.

 

وی اظهار کرد: فضاسازی آمریکا علیه ایران با تحریم نفت به جایی نرسید و ناچار شد تا برخی کشورها را از تحریم خرید نفت از ایران معاف کند ضمن اینکه اکثر کشورها آمریکا را در این اقدام خلاف عرف بین الملل همراهی نکردند و بدون شک این توطئه آمریکا با همراهی و کمک همه مردم و مسئولان نیز خنثی و بی اثر خواهد شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد تحریم آمریکا استان همدان شیراز اردبیل محمد جواد ظریف اجلاس جهانی گردشگری مناطق زلزله زده ترامپ سفر به خوزستان اسحاق جهانگیری افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود با موضوع سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به استان سمنان ضمن بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان برای ۴۶۷ پروژه اعتبار تخصیص داده شد، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱۱ طرح افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه ۲۵۶ طرح دیگر در دست اجرا قرار دارد، افزود: برای دور دوم سفر نیز طرح‌های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی بالا برای تخصیص اعتبار پیشنهاد داده شدند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای طرح‌های اولویت‌دار در دوم سفر ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، ابراز داشت: تخصیص ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن در مصوبات اولیه است.

هاشمی ضمن بیان اینکه سفر رئیسی به استان سمنان اولین سفر طی سال ۱۴۰۳ است، تصریح کرد: از این رو صحبت‌های ایشان در دو شهر شاهرود و سمنان مورد توجه رسانه‌های خارجی و داخلی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: جشن راه اندازی واحدهای راکد و جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور برنامه ریزی شده است.

به گزارش مهر، در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه تصویب و برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال اختصاص یافت.

کد خبر 6080386

دیگر خبرها

  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری