Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@23:15:17 GMT

سقوط یک توریست آلمانی هنگام گرفتن سلفی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۹۵۰۵

سقوط یک توریست آلمانی هنگام گرفتن سلفی

خبرگزاری میزان- یک زن آلمانی که برای بازدید از جاذبه‌های توریستی به کشور سری لانکا سفر کرده بود در هنگام گرفتن عکس سلفی دچار حادثه می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یک زن آلمانی که برای بازدید از جاذبه‌های توریستی به کشور سری‌لانکا سفر کرده بود در هنگام گرفتن عکس سلفی دچار حادثه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش ها، این زن توریست برای تماشای صخره‌ای زیبا به ارتفاع ۱۲۰۰ متری از سطح زمین رفته بود، که جذابیت منطقه وی را برای گرفتن عکس سلفی ترغیب می‌کند، اما غافل از آنکه آخرین سلفی زندگی خود را با آن طبیعت چشم نواز می‌گیرد.
آنطور که در خبر‌ها آمده، پس از سقوط زن ۳۵ ساله از آن صخره، ارتش سری‌لانکا و امدادگران داوطلب برای یافتن زن ۶ ساعت متوالی منطقه را جست و جو می کنند، تا سرانجام موفق به یافتن جسد وی می‌شوند.  
جالب است بدانید در سال ۲۰۱۵ حادثه‌ای مشابه در این منطقه روی می‌دهد، اما فرد خوش شانس از این حادثه مرگبار به طرز اعجاب انگیزی نجات پیدا می‌کند.
بر اساس یک تحقیق منتشر شده در سال جدید، از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷، گرفتن سلفی با تلفن همراه ۲۵۹ نفر را در جهان به کام مرگ کشانده است. این آمار غم انگیز باعث شد تا محققان از دولت‌ها درخواست کنند تا در مناطق گردشگری پر خطر، گرفتن عکس سلفی را ممنوع کرده تا مانع از بروز این گونه حوادث مرگبار شوند.
در سال ۲۰۱۷ دولت سری‌لانکا به دنبال گرفتن سلفی‌های پر خطر بر روی ریل قطار، قانون دستگیری را برای این اقدام اعلام کرد.



انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس سلفی توریست آلمانی سری لانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از جان باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دشت بزرگ دزپارت خبر داد.

امیرعباس نجفی به رسانه‌ها اظهار کرد: با گزارش حادثه سقوط از کوهستان فردی در دشت بزرگ از توابع دزپارت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خوزستان که روز جمعه (٧ اردیبهشت‌ماه) رخ داد، بلافاصله دو تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی(ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و به وسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این عملیات که با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب دو تیم تخصصی کوهستان انجام شد، پس از ٩ ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم