Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در حکمی محمدتقی موید را به عنوان سرپرست دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد منصوب کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی محمد نوریان دبیرکل سابق هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه جایگاه و نقش ریاست هیات موسس و هیات امنا دانشگاه را بسیار مهم دانست و گفت: همه ما باید تا آخرین لحظه وظیفه خود را در قبال دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولیتی که بر عهده داریم، انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدتقی موید سرپرست جدید دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از اینکه در فضای تعلیم و تربیت و علم قرار گرفته، از زحمات دبیر سابق هیات موسس دانشگاه آزاد تقدیر کرد.

در این مراسم پیام رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه درخصوص قدردانی از زحمات محمد نوریان قرائت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد هیات موسس انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه اسلامی سی و دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه جهان بین با تأکید بر اهمیت موضوع آراستگی و شئون رفتاری در محیط دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص این مسأله ، با اعتقاد و محکم عمل می‌کنیم و استفاده از ظرفیت شبکه اساتید همیار فرهنگ در این زمینه ضروری است.

در این جلسه، طرح نقش آفرینی موثر اساتید بسیجی با رسالت آموزشی تربیتی با محوریت آراستگی و شئون رفتاری با عنوان شهید اللداغی توسط بسیج اساتید ارائه و مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه جلسه، آخرین وضعیت رسیدگی به موارد خلاف شئون آراستگی در کمیته های انضباطی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگری از جلسه،گزارشی درخصوص پلتفرم فروش محصولات صنایع خلاق و فرهنگی دانشجویی «آزاد چارسوق» ارائه و مقرر شد این پلتفرم به صورت رسمی آغاز به کار کند.

در این جلسه همچنین در خصوص راهیان نور گزارشی ارائه شد. بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۳۰۰۰نفر بالغ بر ۱/۰۸ درصد دانشجویان در این اردو شرکت کردند.

کد خبر 6085338

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد