Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:26:40 GMT

چگونگی شرکت در یک جشنواره مد و لباس برای متقاضیان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۹۵۷۲

چگونگی شرکت در یک جشنواره مد و لباس برای متقاضیان

دبیر جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان اعلام کرد، دریافت آثار طراحان، برای شرکت در دومین جشنواره تنها از طریق دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران امکان پذیر است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان، مینو پدرام گفت: طراحان لباس کودک و نوجوان پس از ثبت‌نام و دریافت کد شیما از طریق سایت ایران مد، آثار خود را به دبیرخانه انجمن طراحی لباس و پارچه ایران واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، نبش کوچه شیده، پلاک ۱۰۵/۱طبقه اول تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طراحان باید با مراجعه به سایت ایران مد ثبت نام کرده و پس از دریافت کد شیما، آثار خود را به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل بدهند در غیر این صورت از پذیرفتن آثار ارسالی بدون کد شیما و ثبت نام معذوریم.

دبیر این جشنواره با بیان اینکه تمام اطلاعات و شرایط شرکت در دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان در فراخوان ذکر شده است، اظهار کرد: فراخوان و اطلاعات مربوط به نحوه شرکت در این جشنواره در کانال انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و سایت ایران مد اطلاع‌رسانی شده است.

پدرام بیان کرد: طراحانی که تمایل دارند در بخش طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان شرکت کنند می توانند آثار خود را به صورت نمونه لباس دوخته شده به صورت کالکشن (حداقل چهارتکه) به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل بدهند. همچنین در بخش طراحی لباس و تصویرگری نیز می‌توانند آثارخود را به صورت کالکشن و دارای شناسنامه ارایه دهند.

نایب رییس هیات مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران ادامه داد: ایجاد بستری مناسب به منظور کشف استعدادها و ترغیب طراحان جهت ارائه طرح‌های نوین مطابق با استانداردهای بومی و فرهنگی در زمینه لباس کودکان ونوجوانان، معرفی توانمندی‌های بخش صنعت پوشاک در امر تولید لباس کودک ونوجوان و فراهم نمودن زمینه‌های ارتباط و تعامل بین طراحان و تولید کنندگان این عرصه، از مهمترین اهداف برگزاری دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان است.

او در زمینه بخش‌های مختلف جشنواره ملی طراحی لباس کودک و نوجوان، گفت: امسال بخش‌های جانبی وکاربردی زیادی را برای ایجاد خلاقیت طراحان در طراحی لباس کودک و نوجوان، نسبت به سال گذشته در نظر گرفته‌ایم. مسابقه زنده «از ایده تا اجرا» به صورت تیمی و انفرادی، ویترین ملی، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع روانشناسی کودک، طراحی لباس کودک و نوجوان وغیره ازجمله بخش‌های مختلف دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان است.

پدرام گفت: دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان با همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و بنیاد ملی مد و لباس از ۱۵ تا ۲۳ دی ماه سال جاری درفرهنگستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مدیرعامل و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور امروز با استاندار کرمان دیدار کردند. 

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) به مقوله کودک و نوجوان و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با آن ها اشاره داشت و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سرمایه اجتماعی به نام اعتماد مردم در اختیار دارد و تولیدات این مجموعه مورد اقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر چاپ و نشر کتاب، فیلم و انیمیشن در حوزه اسباب بازی نیز وارد شده و بدین منظور نمایشگاهی با ۱۸۰۰ محصول طی ۱۰ روز برگزار شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در حوزه فیلم و انیمیشن حمایت‌های مالی، علنی و اکران را از تولیدات خواهیم داشت تا آثار به دست افراد توانمند و گروه‌های مختلف به نتیجه برسند.

علامتی برون‌سپاری کارها را از اهم کارها برشمرد و با بیان اینکه برجسته‌سازی شخصیت‌ها و نمادهای استانی و ملی در دستور کار کانون است، گفت: شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در تولیدات کانون پرورش فکری به رشته تحریر درآورده می‌شوند.

 فداکار، استاندار کرمان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای فعال از گذشته است و هدف‌گذاری و دربرگیری آن نیز با مهم ترین دوره سنی است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اجتماعی خوبی برای کار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان وجود دارد، افزود: ۲۷ دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان فرصتی برای کار در حوزه فرهنگ دینی و شهادت است.

استاندار کرمان شکل‌گیری شورای استانی کانون پرورش فکری را با حضور جمعی از دغدغه‌مندان و علاقمندان به این حوزه را برای طراحی و اولویت‌بندی برنامه‌ها موثر دانست.

وی تصریح کرد: آمادگی کمک و همراهی را در حوزه تولیدات ویژه کودکان و نوجوانان به ویژه چاپ کتاب را داریم.

فداکار برگزاری رویدادهای فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان از جمله شعر و قصه‌گویی در شهرها و روستاهای استان را موثر دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)