Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@00:14:46 GMT

جابه‌جایی 9.9 میلیون تنی کالا از مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۹۵۸۳

رئیس اداره حمل و نقل کالا راهداری مازندران گفت: در هفت ماهه امسال، 9 ميليون و 903 هزار و 496 تن کالا از استان مازندران به ساير نقاط كشور جابه‌جا شده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشدی 26 درصدی داشته است. سید رحمت‌الله موسوی در گفت‌وگو با بلاغ،​ اظهار کرد: در هفت ماهه امسال، 9 ميليون و 903 هزار و 496 تن کالا  از استان مازندران به ساير نقاط كشور جابه‌جا شده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشدی 26 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه  تعداد بارنامه‌های مصرفی طی این مدت را  774 هزار و  592 فقره ذكر كرد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 27 درصدی داشته است.

رئيس اداره حمل ونقل كالا راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران عمده كالای جابه‌جا شده از استان را در این بازه زمانی، به ترتيب شن وماسه، جو، ذرت دامی، گازوئیل، ساير فرآورده‌های لبنياتی، انواع بنزين، بنزين معمولی، سيمان، سيمان كيسه‌ای و ام دی اف عنوان کرد.

موسوی با بیان اینکه 125 شركت حمل‌ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند؛ بیان کرد: اين استان دارای 7 انجمن صنفی كارفرمائی شركت‌های حمل‌ونقل كالا، يک كانون انجمن صنفی كارفرمائی شركت‌های حمل‌ونقل كالا، يک كانون انجمن صنفی كارگری رانندگان، يک اتحاديه حمل بار  و 11 انجمن صنفی كارگری رانندگان وسائط نقليه كالای جاده‌ای می‌باشد.

به گفته وی، در هفت ماهه سال‌جاری، كل ناوگان باری استان، 13 هزار و 219 دستگاه بوده كه نسبت به  مدت مشابه سال قبل، 11 درصد  رشد داشته است.

 رئیس اداره حمل و نقل کالا راهداری مازندران متذکر شد: كل رانندگان باری استان، 17 هزار و 718 نفر بوده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته،  4 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان محمودآباد از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان محمودآباد از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برند ایرانی از قبیل: یخچال، آبگرمکن، لباسشویی، کولرگازی، اسپیکر‌های بزرگ، جاروبرقی و انواع لوازم خانگی برقی و ... کشف کردند.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه طی بررسی کارشناسان این انبار در سامانه تجارت و انبار‌ها ثبت نبوده و در مصادیق احتکار قرار گرفت، گفت: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد