Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@10:53:09 GMT

رشید مظاهری جانشین بیرانوند در پرسپولیس می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۹۶۶۳

رشید مظاهری جانشین بیرانوند در پرسپولیس می‌شود؟

خرداد: دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای لیگ هجدهم قصد جدایی از این تیم را داشت به احتمال زیاد نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت تا معادلات دروازه‌ها بهم بریزد.


با اتمام بازی های پرسپولیس در رقابت های فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا که منجر به نایب قهرمانی سرخپوشان شد بار دیگر صحبت‌هایی در خصوص آینده برخی بازیکنان این تیم بر سر زبان ها افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نفر اولی که در محافل خبری صحبت هایی درباره لژیونر شدنش بر سر زبان ها افتاده مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران است. علیرضا بیرانوند پس از نمایش درخشان خود در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با پیشنهاد چند تیم اروپایی روبرو شد. اما قراداد بلند مدت وی با پرسپولیس و همچنین محرومیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات سبب شد تا بیرانوند تصمیم به ماندن در پرسپولیس بگیرد.

 

سنگربان سرخپوشان پایتخت که در ادامه بازی های این فصل پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد قابل قبولی داشته است احتمال دارد تصمیم به ترک پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بگیرد.

 

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که به قول خود وفا کرد و در این تیم ماند تا محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات پایان پیدا کند حالا می خواهد جاه طلبی اش را در فوتبال اروپا دنبال کند.

 

نکته جالب توجه رقبای بیرانوند در لیگ برتر و تیم ملی هستند که بدشان نمی آید با رفتن وی از پرسپولیس جایش را در تیم پرطرفدار پایتخت بگیرند.

 

رشید مظاهری که به واسطه عملکرد ضعیف خود در هفته های اخیر جایی در لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران ندارد احتمالا با رفتن بیرانوند از پرسپولیس به این تیم بپیوندد.

 

صحبت های سعید آذری مدیرعامل باشگاه  ذوب آهن اعلام کرده است مظاهری تمرکز لازم را در این تیم ندارد و هر تیمی بخواهد می تواند برود گواه این ادعاست که سنگربان ذوبی ها بعید نیست با رفتن بیرانوند به اردوگاه سرخ ها در تهران نقل مکان کند.

 

دروازه‌بانی که شاید می خواهد راه بیرانوند را برای حضور فیکس در تیم ملی طی کند. در صورت تحقق این اتفاق هیچ بعید نیست فعل و انفعالات دیگری هم برای سایر دروازه بان ها بیفتد.

 

سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال که از جایگاه خود در این باشگاه چندان راضی به نظر نمی رسد می تواند یکی از گزینه های ذوبی ها شود.

همچنین محمدرضا اخباری که تا دوسال پیش یکی از سنگربانان اصلی تیم ملی بود بدش نمی آید بازگشت باشکوهی به لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

 

منبع: مهر


برچسب ها: رشید مظاهری ، پرسپولیس ، بیرانوند

منبع: خرداد

کلیدواژه: رشید مظاهری پرسپولیس بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد