Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  دیدار برگشت فینال هفدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن عصر شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم ژاپنی به واسطه پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.



برای تماشای این دیدار چهره‌های مطرحی، چون جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و برخی مسئولان فوتبال جهان و آسیا به ورزشگاه آزادی آمدند، اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران غایب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





همین امر انتقاداتی را از سرمربی تیم ملی به همراه داشت چرا که وی کمتر از ۲۴ ساعت پس از برگزاری این بازی وارد تهران شد. منتقدان کی روش معتقد بودند او می‌توانست یک روز زودتر به تهران بیاید تا دیدار فینال را هم از نزدیک تماشا کند.



غیبت کی روش زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که در سابقه او درگیری لفظی با برانکو سرمربی سرخ‌ها وجود داشت و همین امر ذهنیت‌ها را به سمت اختلافات طرفین سوق داد.



خبرنگاری کسب اطلاع کرد که کی روش قصد دارد با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا آرامش خوبی برای ملی پوشان و تیم ملی ایجاد کند و شاید حضور وی در ورزشگاه آزادی با ذهنیتی که هواداران پرسپولیس داشتند مشکلاتی را ایجاد می‌کرد. به همین خاطر او برای دوری از حاشیه‌های احتمالی به تهران نیامده بود.



به نظر می‌رسد تمام تلاش عوامل تیم ملی این است که فضا را برای موفقیت این تیم در جام ملت‌های آسیا فراهم کنند واز درگیری‌های لفظی و مصاحبه‌های تخریبی پرهیز کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)