Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در هفته دوازدهم لالیگا اسپانیا در حالی پذیرای رئال بتیس بود که با پیروزی در این دیدار می‌توانست فاصله خود را با دیگر حریفان خود بیشتر کند، اما برخلاف انتظار مقابل میهمان خود شکست خوردند.


آبی آناری‌ها در همان نیمه اول دو گل از حریف خود دریافت کردند تا این نیمه را با شکست به رختکن بروند؛ آنها در نیمه دوم به خود آمدند و حتی نتیجه را به حداقل رساندند اما در پایان 4-3 مغلوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که بارسا در ترکیب خود لیونل مسی را هم در اختیار داشت.

در همین راستا در پایان بازی که هواداران و به خصوص بازیکنان بارسا از نتیجه بدست آمده ناراحت بودند دو بازیکن این تیم یعنی جرارد پیکه و لوییز سوارز که باتجربه‌های تیم محسوب می‌شوند با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند این کار آنها ناراحتی دیگر هم‌تیمی‌های خود را بیشتر کردند.

جرارد پیکه - لوییز سوارز


دوربین شبکه موویستار پلاس، سوارز را شکار کرده که به هم‌تیمی خود پیکه اعتراض می‌کند و می‌گوید:

حالا می‌خواهی من را به خاطر یک پاس سرزنش کنی! سر به سر من نگذار!

جرارد پیکه - لوییز سوارز


پیکه بعد از آن با ویدال وارد صحبت شد و به او گفت که در لحظه ای که موقعیت ایجاد شده بود، هیچ چیزی نشنیده و به همین خاطر موقعیت ایجاد شده از دست رفته است. پیکه به ویدال گفت:
 

اگر تو بگویی من اشتباه کردم قبول دارم ولی به جانم قسم می‌خورم که من هیچ چیزی نشنیدم.

جرارد پیکه - آرتورو ویدال


حال شاید درگیری آنها همچنان ادامه داشته باشد و تنها درون زمین نباشد. از طرفی دیگر هم باید دید که باشگاه بارسلونا در این خصوص واکنش نشان خواهد داد یا تنها به یک تذکر اکتفا خواهد کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)

 

 

 

منبع: فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روش خلاقانه لوله کش آمریکایی برای تعمیر راحت دوش شکسته حمام (فیلم) یک روش خلاقانه و ساده برای تعمیر مغزی شیر آب (فیلم) سه روش خلاقانه برای تعویض شیرآب (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • جز آرزوی مرگ یکدیگر را در سر نمی‌پروریم
  • وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • شکیرا ول‌کن نیست: سیلی دوباره به صورت پیکه!‏
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت