Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:00:12 GMT

صالح: گرو و نیومایر می‌توانند خودشان را نشان دهند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۹۹۳۰

صالح: گرو و نیومایر می‌توانند خودشان را نشان دهند

رکنا: مربی پیشین تیم استقلال می‌گوید در این فصل نباید توقعات را روی تیم استقلال بالا برد.

مجید صالح، مربی پیشین تیم استقلال درباره شرایط این‌ روزهای استقلال Esteghlal با توجه به بحران‌های پیش آمده اظهار کرد: بازیکنانی که فصل گذشته از تیم استقلال جدا شدند، دارای کلاس فنی بالاتری نسبت به بازیکنان ورودی امسال باشگاه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من زمان می‌برد تا بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند، هارمونی لازم را با تیم به‌دست بیاورند. این مساله در یک نیم فصل نمی‌تواند به وقوع بپیوندد. شاید تیم استقلال باید در نیم فصل دوباره یک سری بازیکن به خدمت بگیرد تا دست کادر فنی بازتر شود تا شرایط بهتری ایجاد کند.

او ادامه داد: در حال حاضر یک زمینه برای استقلال باقی مانده است آن هم لیگ‌برتر است. یعنی باید امسال استقلال در این فصل تمرکزش را روی لیگ‌برتر و فصل جدید لیگ قهرمان آسیا بگذارد. هواداران همیشه توقع دارند و برد می‌خواهند چون تیم‌شان را دوست دارند اما در کل نباید توقعات را در این فصل روی تیم استقلال بالا برد.

صالح در ادامه اظهار کرد: در سال ۹۴ ما این معظل را با آقای مظلومی داشتیم. بازیکنانی مثل امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، بهنام برزای و روزبه چشمی شناخته شده در آن مقطع شناخته شده نبودند. گرچه ما ۲۲ هفته در صدر جدول بودیم ولی هوادران از ما قهرمانی می‌خواستند. شاید بهترین وقت به وقوع پیوستن این اتفاق در فصل پیش بود که تیام، امید ابراهیمی، مجید حسینی، جپارف و امید نورافکن در استقلال بودند و استقلال تیم کامل‌تری بود.

مجید صالح درباره عملکرد نیومایر و الحاجی گرو در استقلال گفت: از لحاظ فنی شاید این دو بازیکن کیفیت بازیکنان خارجی گذشته را نداشته باشند ولی آن‌ها هم زمان می‌برد تا بتوانند خودشان را نشان دهند. هواداران صبر ندارند حق هم دارند چون بالاخره تیم پرطرفدار این مسائل را به دنبال دارد. باید این مساله جا انداخته شود که زمان داده شود تا به آن هدف بشود دست پیدا کرد. اگر این اتفاق نیفتاد باید تغییرات اعمال شود.

او درباره تغییرات بازیکن در باشگاه گفت: باید دید چه سیاستی در نیم‌فصل اعمال می‌شود. آن‌ها می‌توانند بازیکن خارجی بهتر یا بازیکن داخلی خوب و کیفیت بگیرند. باید بازیکنانی به استقلال اضافه شوند که به درد استقلال بخورند. باید یک مقدار تحقیق بیش‌تری صورت گیرد تا افرادی به تیم ملحق شوند که بتوانند خلإهای استقلال را پر کنند و آن کیفیت لازم را داشته باشند. اگر این اتفاق بیفتد قطعا در نیم‌فصل دوم شاهد عملکرد بهتری از استقلال خواهیم بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات جزییات اقدامات علی دایی در مناطق زلزله زده / چرا یکسال سکوت و اتهام زنی عجیب که در جعبه 50 سانتی متری زندگی می کند+عکس آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! زنان معروف قاجار را ببینید+ تصاویر ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه استقلال Esteghlal استقلال جدول نیم فصل باشگاه دوست عکس فیلم ایران دختر زندگی افزایش قتل تهران بازی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد