Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که شایعه حضور امیررضا خادم در کسوت جانشینی محمد درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو کم جان شد و خبرها در رابطه با حضور امیر به عنوان جانشین برادرش رسول در فدراسیون کشتی گردش کرده و قوت گرفته، اما همچنان برخی از ورزشکاران و مربیان فعال در رشته جودو نگران دخالت دقیقه نودی وزارت ورزش در رابطه با این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این شنیده شده بود که حتی یکی از دلایل اختلاف نظر وزارت ورزش و جوانان با محمد درخشان در روزهای گذشته همین مساله بود که وزارت ورزش و جوانان علاقه‌مند بود امیررضا خادم به جای درخشان وارد فدراسیون جودو شود، اما درخشان نظر دیگری داشت. با اینکه درخشان گزینه مورد نظر خود که قصد حمایت از وی را داشته باشد، هنوز مشخص نکرده است اما نظر قطعی و واضح او این است که بایستی مدیریت و ریاست بعدی بر فدراسیون از اهالی و خانواده خود جودو باشد نه رشته ای غیر و نفوذی وزارتخانه، در گیر و دار اختلاف نظر وزارت و فدراسیون جودو بود که استعفای رسول خادم از فدراسیون کشتی برنامه‌های برادرش امیررضا و وزارت ورزش را به هم ریخت.


در همین رابطه امیر والی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو گفت: چنانچه وزارت ورزش قصد تخریب و نابودی جودو و بازی با آبروی پیش کسوت ورزش کشتی را دارد این گزینه و انتخاب بهترین است.
والی افزود: با توجه به اینکه توصیه های مدیریتی در نهادها و سازمان ها براین است که برای تامین مدیران آتی با همتاپروری در همان دستگاه یا همان سازمان نسبت به تامین منابع انسانی در سطوح مدیریتی انجام شود، به نظر می رسد جامعه بزرگ جودو کشور این پتانسیل و یا ظرفیت را برای متولیان اداره جودو در سطوح مختلف مدیریتی دارا باشد.


وی ادامه داد: بنابراین از بین متقاضیان واجد شرایط برای نامزدی ریاست فدراسیون در انتخابات می توان نیاز اداره امور جودو را تامین نمود و این طبیعی است که دو مولفه اصلی تامین مدیر که تعهد و تخصص می باشد از بین همان جامعه آسان و روشن تر است، به این معنا که اگر فرد مدیر از بین جامعه مربوطه انتخاب و گزینش شود دلسوزتر و با درک بهتر نسبت به جامعه مخاطب خود انجام وظیفه خواهد نمود.


این پیشکسوت جودو خاطرنشان کرد: در جهت یقین و اطمینان بیشتر برای رسیدن به اهداف عالی ورزش در همه رشته ها شایسته است از افراد متعهد، متخصص، و تحصیل کرده همان رشته بهره برد. اما چنانچه وزارت ورزش قصد تخریب و نابودی جودو و بازی با آبروی پیش کسوت ورزش کشتی را دارد این گزینه و انتخاب بهترین است.


امیر والی در پایان با اشاره به عملکرد مناسب درخشان در دوره مدیریتش بر فدراسیون جودو گفت: درخشان این مدت کارنامه بسیار خوبی برای جودو بدست آورد و ما توانستیم با مدیریت ایشان پس از سال ها ناکامی به دو مدال با ارزش جهانی و کسب رنکینگ اول توسط جودو کار با اخلاق آقای ملایی بدست آوریم، قطعا چنانچه سیاست رئیس بعدی مثل آقای درخشان باشد و حمایت ایشان همچنان ادامه داشته باشد کسب مدال المپیک حتمی است.

 

منبع: دانشجو

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت