Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@09:29:11 GMT

برنامه «نگین سامرا» از رادیو معارف پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۰۰۰

برنامه «نگین سامرا» از رادیو معارف پخش می‌شود

به گزارش ایکنا از قم؛ برنامه نگین سامرا 24 آبان ماه ساعت 19:15 به مناسبت شب شهادت امام حسن عسکری(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود و کارشناس برنامه اوضاع عصر امام حسن عسکری(ع) و تفاوت آن با سایر ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند.
نامه‌نگاری‌های امام(ع) به شیعیان با محوریت نامه به اسحاق نیشابوری از محورهای دیگر این برنامه است که ابوالفضل سلیمانی به عنوان سردبیر، نویسنده و تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام محمد جواد طبسی به عنوان کارشناس در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین برنامه پیشوای صابران به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) 25 آبان ماه امسال از ساعت 8:30 تا 10 از این رسانه پخش می‌شود.
این برنامه زمینه آشنایی جامعه با سبک زندگی اسلامی با تکیه بر مرام امام یازدهم و تبیین سفارش حضرت به شیعیان عصر غیبت در قالب نامه را فراهم می‌کند. در این نامه سفارش‌هایی در زمینه عفو و بخشش از گناه دیگران، فرو بردن خشم و صله رحم و همدردی با برادران دینی و کوشش در برآوردن حاجات در حال سختی و آسایش نوشته شده که برای شنوندگان تبیین می‌شود.
حلم و بردباری در برابر جاهلان، تفقه در دین و آموختن احکام، ثبات قدم در کارها و هم پیمانی با قرآن از دیگر محورهای این نامه است که در برنامه مذکور که سید محمدعلی حسینیان به عنوان سردبیر، نویسنده و تهیه کننده، هدایت‌فر به عنوان گوینده و حجج اسلام مسعودی و رستم نژاد به عنوان کارشناسان در آن حضور دارند مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا رادیو معارف عسکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو کرمان محبوب مخاطبان

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، امروز تولد ۸۴ سالگی رادیو است 

وی افزود: رادیو کرمان از سال ۱۳۹۱ برنامه های آن بصورت ۲۴ ساعته پخش می شود.
رشیدی بیان کرد: برنامه مفشو،کرمان سلام،شوباد،اشنو،کسی خونه هست .... از جمله برنامه های پرمخاطب رادیو کرمان است که از دیگر استان ها هم مخاطب دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران