Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - کارگاه‌های انتقال تجربه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با حضور نصیریان، درویش و ده‌نمکی در مجموعه سینمایی فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی جشنواره، کارگاه‌های انتقال تجربه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» طی سه روز از 6 تا 8 آذر همزمان با برگزاری این رویداد سینمایی در مجموعه سینمایی فلسطین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سه نشست با حضور علی نصیریان، احمدرضا درویش و مسعود ده‌نمکی برگزار می‌شود.
برنامه‌ کارگاه‌های «انتقال تجربه» در ایام برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به این ترتیب است:
- احمدرضا درویش با موضوع «چگونگی ساخت پروژه‌های عظیم در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز سه شنبه 6 آذر
- مسعود ده نمکی با موضوع «جذب مخاطب در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز چهارشنبه 7 آذر
- علی نصیریان با موضوع «ویژگی‌های بازی و نقش آفرینی در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز پنجشنبه 8 آذر
کارگاه‌های انتقال تجربه یکی از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» است که در آن با محوریت یکی از موضوعات مهم و ضروری حوزه سینمای مقاومت سخنرانی انجام می شود و سخنرانان به طور مستقیم و رو در رو با مخاطبان به بیان تجربیات و خاطرات خود از بازی یا ساخت آثار می پردازند.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان های مختلف از 5 تا 9 آذر ماه سال جاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مقاومت نصيريان ده نمكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی های آثار عیاری و نقش او در ارتقای سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه های اصلاح و مرمت شده فیلم های سینمایی «آبادانی ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می آید و پس از نمایش فیلم ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می شود.

حضور در این مراسم برای علاقه مندان سینما آزاد است.

کد خبر 6097043 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد