Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@08:10:15 GMT

وجود 25000 رقبه وقفی در شهرستان ممسنی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۲۲۹

وجود 25000 رقبه وقفی در شهرستان ممسنی

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی عسكری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی امروز، 21 آبان‌ماه با بیان اینكه این شهرستان 154 موقوفه با 25 هزار رقبه وقفی دارد، گفت:‌ در سال جاری شاهد 6 وقف جدید در این شهرستان توسط خیران نیک‌اندیش بودیم.
وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه وقف از برگزاری همایش یاوران وقف در این شهرستان خبر داد و افزود:‌در همایش یاوران وقف و هم‌زمان با روز هشتم از دهه وقف و با حضور امام‌جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان، از خیران و واقفان شهرستان تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسكری اظهار كرد: در این برنامه 50 نفر از واقفانی که از سال گذشته تاکنون اقدام به وقف کرده‌اند و همچنین فعالان موکب اربعین مسجد بین‌راهی صاحب‌الزمان (عج) تقدیر صورت می‌گیرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی در پایان یادآور شد:‌ مشاوران اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به نیک اندیشان شهرستان برای ثبت وقف‌های موردنیاز جامعه هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي رقبه وقفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد

 رئیس اداره امور عشایر بروجرد گفت: عشایر این شهرستان در کوچ بهاره در مناطقی از گرین کوه، کولیدر، آبسرده، مله تخت، سربند، ورکوه و بخش‌های شیروان و اشترینان مستقر می‌شوند.

نوراله مصطفی نژاد به جلسه شورای عشایری بروجرد در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: در این جلسه مصوب شد که در فصل کوچ، ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان همچون راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی، بسیج عشایری، هلال احمر، بهداشت و درمان و پلیس راهور عشایر را در مسیر کوچ همراهی کنند تا برای این قشر تولیدکننده جامعه مشکلی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه دام، تمام سرمایه خانوار‌های عشایری است، به رانندگان هشدار داد مراقب حرکت دام‌های عشایر هنگام عبور از جاده‌های شهرستان باشند.

رئیس اداره امور عشایر بروجرد با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هنگام کوچ عشایر در جاده‌های ارتباطی شهرستان اضافه کرد: نصب تابلو‌های هشدار مبنی بر کاهش و کنترل سرعت در جاده‌ها هنگام کوچ می‌تواند نقش موثری در کاهش تلفات جاده‌ای دام‌های عشایر داشته باشد.

هم اکنون ۷۰۰ خانوار عشایر شهرستان بروجرد با داشتن ۱۱۰ هزار راس دام سبک و سنگین سالانه یک هزار و ۵۰۰ تن فرآورده گوشتی تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد