Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدمینتون اعلام کرد که اعضای تیم ملی بدمینتون باید برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو رنکینگ جهانی خود را بهبود ببخشد.

«محمدرضا پوریا» امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان این مطلب افزود: پس از مسابقات بین المللی بدمینتون امارات، امیر جباری و ثریا آقایی از اعضای تیم AOP برای افزایش رده خود به هندوستان، نپال و کمپ تمرینی AOP در مالزی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، ثریا آقایی با رنکینگ جهانی 200 بسیار جلوتر از بقیه اعضای تیم است.
رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه مهران شهبازی را به طور آزمایشی به جمع ثریا آقایی و علی جباری در کمپ پیشرفته AOP و برای برنامه ریزی المپیک، اضافه می کنیم، اظهار داشت: بازی مهران شهبازی از نگاه مسوولان فدراسیون آسیایی در بازی های آسیایی جاکارتا بسیار قابل قبول بود و به همین دلیل به عنوان نفر سوم انتخاب شد.
وی درباره برنامه های پیش روی این فدراسیون گفت: به مدت 9 ماه بر روی امیر جباری و مهران شهبازی، ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته برنامه ریزی کرده ایم و اکنون این ورزشکاران به دبی اعزام شده اند تا در مسابقات بین المللی بدمینتون امارات با جوایز 25 هزار دلاری آن حاضر شوند.
پوریا با اشاره به سهمیه المپیک 2020، بیان کرد: با توجه به نگاهی که وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک نسبت به این فدراسیون و بچه های تیم ملی دارد، اگر بتوانیم حمایت بیشتری از آنها انجام دهیم، موفق تر عمل خواهیم کرد و در صورتی که بازیکنان ما بتوانند در این مسابقات سهمیه ای را کسب کنند، فدراسیون جایزه درخور اهمیتی را به آنها می دهد.
وی در ادامه در ارزیابی عملکرد تیم ملی بدمینتون ایران در بازی های آسیایی، عنوان کرد: بچه ها در جاکارتا بسیار خوب بودند و نمره قابل قبولی را دریافت کردند. ما در گذشته امتیاز 21 بر 2 و 21 بر 3 داشتیم و می باختیم اما در این رقابت ها ثریا آقایی امتیاز 21 بر 10 و امیر جباری امتیاز 21 بر 9 را کسب کردند.
رئیس فدراسیون بدمینتون در پایان گفت: در زمینه اعزام ها و فراهم کردن تجهیزات ورزشی تاکنون مشکلی نداشته ایم؛ ما راکت و توپ بدمینتون را خارج از ایران تهیه می کنیم اما از سال گذشته با حمایت وزارت ورزش از تولید کالای ایرانی، تور و لباس را از ایران می خریم و از این وسایل ورزشی بسیار راضی هستیم.
ورزشی**9128**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون بدمينتون بازي هاي المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور

سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا در خصوص مثبت شدن تست دوپینگ آزادکار ۸۶ کیلوگرم این کشور صحبت کرد.

به گزارش مشرق، آرون بروکس اسطوره کشتی ایالت پن، بزرگترین دوران حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذارد اما چند هفته پس از اینکه بروکس به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه یافت، گزارشات نگران کننده‌ای منتشر شد.

اعلام شده که تست دوپینگ آرون بروکس در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در سال گذشته مثبت شده است. وی در این مسابقات مدال طلا گرفت.

وکلا مطمئن هستند که می‌توانند تأییدیه کامل را دریافت کنند اما او هنوز در بلاتکلیفی است. بروکس یک معافیت موقت برای شرکت در دوره‌های آزمایشی دریافت کرد اما نمی‌داند که آیا تعلیق شده است یا خیر.

سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا در واکنش به این اتفاق، گفت: ما از پست‌های اخیر در مورد آرون بروکس آگاه هستیم. کشتی آمریکا در مورد آزمایش دوپینگ اظهار نظر نمی‌کند چون این فرآیندی است که توسط سایر سازمان‌ها انجام می‌شود.فدراسیون کشتی آمریکا تایید کرد در صورتی که آرون بروکس نتواند به المپیک برود دیوید تیلور نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا خواهد بود. اگرچه تیلور هنوز بازنشستگی خود را اعلام نکرده اما او در این هفته با پذیرش سرمربیگری در ایالت اوکلاهاما، بسیاری از مردم را شوکه کرد. وی جانشین جان اسمیت خواهد شد که این پست را به مدت سه دهه در اختیار داشت.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور/ از رشد موالید تا چند فرزندی
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند