Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  در ادامه سفر به استان کرمانشاه با حضور در تیپ 181 زرهی نیروی زمینی ارتش مستقر در اسلام آباد غرب، از بخش های مختلف این یکان بازدید و از کارکنان ارتش در امداد رسانی به موقع به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن بازدید از اماکن، ستون های خودرویی و ادوات زرهی تیپ 181 زرهی اسلام آباد غرب ، آمادگی رزمی و تاکتیکی این تیپ را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید از نمایشگاه ابتکارات، تحقیقات و دستاوردهای کارکنان نمونه و نخبه تیپ 181 زرهی، دیدار صمیمی با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده حفاظت اطلاعات این تیپ از دیگر برنامه های بازدید امیر سرلشکر موسوی بود.

بنابر این گزارش، در این بازدید که امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز فرمانده کل ارتش را همراهی می کرد، فرمانده تیپ 181زرهی و دیگر فرماندهان تا رده گردان به ارائه عملکرد یکان خود پرداختند.

شایان ذکر است فرمانده کل ارتش با حضور در منزل شهید احمد زارعی با خانواده این شهید والامقام در شهر کرمانشاه دیدار کرد. همچنین امیر سرلشکر موسوی با حضور در منزل جانباز  پرویز پناهی با این جانباز سرافراز نیز دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است امیر سرلشکر موسوی همزمان با سالروز زلزله غرب کشور از دست اندرکاران و یکان‌های عمل کننده در امدادرسانی به مردم و اهالی زلزله زده غرب کشور، تقدیر و تشکر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحظات نخست وقوع زلزله غرب کشور در صحنه امداد رسانی و خدمت رسانی به مردم حضور یافت و خدمات شایانی به هموطنان زلزله زده ارائه کرد که قدرشناسی ملت فهیم ایران اسلامی بویژه مردم غیور و صبور کرمانشاه و سرپل ذهاب را از ارتش و نیروهای مسلح در پی داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران اسلامی خانواده خدمت رسانی به مردم زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان