Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@22:16:15 GMT

وجود ۲۵۰۰۰ رقبه وقفی در شهرستان ممسنی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۳۴۷

وجود ۲۵۰۰۰ رقبه وقفی در شهرستان ممسنی

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی عسكری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی امروز، 21 آبان‌ماه با بیان اینكه این شهرستان 154 موقوفه با 25 هزار رقبه وقفی دارد، گفت:‌ در سال جاری شاهد 6 وقف جدید در این شهرستان توسط خیران نیک‌اندیش بودیم.
وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه وقف از برگزاری همایش یاوران وقف در این شهرستان خبر داد و افزود:‌در همایش یاوران وقف و هم‌زمان با روز هشتم از دهه وقف و با حضور امام‌ جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان، از خیران و واقفان شهرستان تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسكری اظهار كرد: در این برنامه 50 نفر از واقفانی که از سال گذشته تاکنون اقدام به وقف کرده‌اند و همچنین فعالان موکب اربعین مسجد بین‌راهی صاحب‌الزمان (عج) تقدیر صورت می‌گیرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی در پایان یادآور شد:‌ مشاوران اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به نیک اندیشان شهرستان برای ثبت وقف‌های مورد نیاز جامعه هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي رقبه وقفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ سیروس دهقان شیری به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن شرکت در شورای اداری بخش آسارا پیرامون وضعیت اتباع خارجی ساکن در آن بخش توضیحاتی را ارائه نمود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز در این نشست ضمن بیان نحوه تردد،اقامت و ساماندهی اتباع خارجی اذعان داشت: رویکرد کلی پناهندگان و مهاجرین خارجی در استان تمکین از قوانین دولت و سیاست های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت بوده ،و در جلسات اطلاع رسانی و آموزشی همواره سعی این اداره کل بر آگاهی و آشنایی آنان با قوانین کشور می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از دستگاههای شهرستان افزود: برای حضور قانونمند مهاجرین تعامل و نظارت بیشتری از سوی کلیه دستگاه ها و ادارات مرتبط با آنان مورد نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا