Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، امروز -دوشنبه- گفت که سرویس‌های اطلاعاتی این کشور به فایل‌های ضبط‌شده ترکیه از وقایع قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول گوش کرده‌‌اند. وی افزود که خودش هنوز آن‌ها را نشنیده است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه، پیش‌تر گفته بود که فایل‌هایی ضبط‌شده را در رابطه با پرونده قتل خاشقجی در اختیار ایالات متحده، فرانسه، آلمان و بریتانیا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترودو گفت: «سرویس‌های اطلاعاتی کانادا در این‌باره با ترکیه به‌خوبی همکاری کرده و در جریان ماوقع قرار گرفته‌اند. من مدتی پیش با اردوغان در این‌باره مفصل حرف زدم و در پاریس نیز گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. من از او برای موضع مستحکمش نسبت به وضعیت خاشقجی تشکر کردم.»

ترودو همچنین گفت که درباره تعرفه‌های فولاد و آلومینیوم با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت‌وگو کرده است و ابراز امیدواری کرد که دو طرف بتوانند در این رابطه تا پیش از نشست کشورهای عضو گروه ۲۰ در آرژانتین به توافق برسند.

او در نشستی خبری گفت: «مساله تعرفه‌های آلومینیوم و فولاد را بررسی خواهم کرد.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان دونالد ترامپ جاستین ترودو جمال خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه واردات موبایل‌های بالاتر از 600 دلار اعلام شد 

به  گزارش خبرگزاری خبرانلاین، سازمان توسعه تجارت حقوق ورودی گوشی‌های تلفن همراه خارجی با قیمت بیش از 600 دلار را 15 درصد اعلام کرد. این سازمان همچنین برای دیگر رویه‌ها به ماخذ دو برابر یعنی 30درصد را منظور کرد.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889152

دیگر خبرها

  • دیدار تدارکاتی آلومینیوم سازان با پاس همدان
  • تعرفه واردات موبایل‌های بالاتر از 600 دلار اعلام شد 
  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • دعای ابوحمزه ثمالی صوتی + متن ، ترجمه و دانلود فایل pdf برای موبایل
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • در مجارستان چه خبر است؟
  • بومی سازی فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور