Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی شهرستان آمل، اجرای عملیات تعریض و روسازی بیتی محور آمل-نور-چمستان به طول 5/1 کیلومتر و بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال در دست اقدام اشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، مسعود رامی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: شهرستان آمل از جمله شهرستان‌هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پررفت‌وآمد بوده به همین دلیل ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی از سویی و حمل‌ونقل تولیدات کشاورزی از سوی دیگر ابراز امیدواری کرد: با اجرای این گونه طرح‌ها تحول خوبی در توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان امل صورت گیرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خسارات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  ایوب کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک جاده سیه رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار، ۲ پیچ ۹۰ درجه سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری، تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر بطول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس، مقرر شده، عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن