Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@07:23:57 GMT

امنیت امروز کشور حاصل خون شهدا است+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۴۱۹

امنیت امروز کشور حاصل خون شهدا است+فیلم

‍‍‍‍‍‍

امنیت امروز کشور حاصل خون شهداست و تحریم‌ها نمی‌تواند بر ایستادگی مردم در مقابل استکباز جهانی اثر بگذارد. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، دومین روز از کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین که مربوط به اجلاسیه دانش‌آموزان بود به کار خود پایان داد.

امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران میهمان ویژه این اجلاس بود و در رابطه با شهدا و تهدیدات دشمنان در دفاع مقدس و نیز امروز و همچنین وظیفه جوانان به سخنرانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

امروز دانش‌آموزان زیادی از اقصی‌نقاط استان جهت شرکت در این اجلاسیه به محل برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین آمده بودند.

در حاشیه این کنگره به سراغ مردم رفتیم تا نظر آن‌ها را درباره امنیت کشور و  ارتباط آن با خون شهدا جویا شویم.

یکی از شهروندان قزوینی در این زمینه اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم است و مردم و مسئولان باید قدر این خونها را بدانند و در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند. امروز مسئولان باید بدانند مردم همیشه پای این انقلاب ایستاده و از نظام دفاع کرده‌اند و بسیاری از شهدا نیز خون خود را در این راه نثار کردند؛ مسئولان نیز باید در این زمینه تلاش کرده و با ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی خون شهدا را ارج  بنهند.

امیری یکی دیگر از شهروندان قزوینی به خبرنگار تسنیم گفت: امروز می‌بینیم در اوج ناامنی‌های کشورهای همسایه ایران در آرامش و ایمنی کامل به سر می برد و این چیزی نیست جز نتیجه خون شهدای مدافعان حرم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در قبال خواسته های دشمنان کوتاه بیایند نه تنها خون شهدا پایمال می‌شود بلکه ایران اسلامی به اقتدار و اوج قله های پیشرفت نمی رسد بنابراین مسئولین وظیفه دارند تا به وضعیت اقتصادی مردم نیز توجه کنند تا مردم دلسرد نشوند.

سومین روز از این کنگره مربوط به بانوان است که  سرتیپ غیب پرور فرمانده کل بسیج میهمان برنامه خواهد بود.

انتهای پیام/م

R41364/P1486/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند / تردد در آزادراه تهران - شمال ممنوع است

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک، وانا و بایجان دیده می‌شود و تردد روان در محور چالوس (جنوب به شمال)، آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال)، محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) دیده می‌شود.

قابل ذکر است که محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است.

بر اساس برآوردهای انجام شده، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و محور سمنان - دامغان محدوده گردنه آهوان برقرار است و بارش باران در بعضی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه و ایلام هستیم.

محورهای محور هشتگرد - طالقان و محور چاهان - زرآباد مسدود و انسداد فصلی در محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال برقرار است.

طبق اطلاعیه صادر شده، از ساعت ۰۸:۴۵ روز بیست‌وهشتم اسفند، در محور چالوس (شمال به جنوب) و آزادراه تهران - شمال (شمال به جنوب) استان مازندران، البرز و تهران محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور و آزادراه) اجرا شده است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده هریجان و آزادراه تهران شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸و تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان و مداخلات جوی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و آزادراه قزوین کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیز سنگین است.

شیرانی با اشاره به تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس بگیرند و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

کد خبر 737309

دیگر خبرها

  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند / تردد در آزادراه تهران - شمال ممنوع است
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا
  • رونمایی از ۱۸ سردیس شهدا، علما و مفاخر استان قزوین 
  • معین الدین سعیدی: در سیستان و بلوچستان تجزیه طلب نداریم /ردصلاحیت شدم اما روی برخی تعرفه های رأی اسم من را نوشته بودند
  • امنیت هزینه دارد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین
  • ۶۰ درصد مردم قزوین کم تحرک هستند