Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به خبر رد دو گزینه کنونی شهرداری تهران از سوی مراجع ذیصلاح، در صفحه توییتر خود نوشت: هرگونه اعلام رسمی یا غیررسمی تایید یا رد دو گزینه شهرداری صحت ندارد.

اخبار اجتماعی ایران/ براساس اخبار واصله از برخی رسانه‌ها، گفته می‌شود مراجع ذیصلاح به شورای شهر اعلام کردند عباس آخوندی و پیروز حناچی نمی‌توانند شهردار تهران شوند و باید شورای شهر تهران در پی گزینه‌های دیگری برای شهرداری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی انتشار این خبر، علی اعطا در صفحه توییتر خود ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: هرگونه اعلام رسمی یا غیررسمی تایید یا رد دو گزینه شهرداری صحت ندارد. وی در ادامه نوشت: پس از انتخاب شهردار و معرفی به وزارت کشور، طبق تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون شوراها، وزیر کشور حکم شهردار منتخب را ظرف ده روز صادر می‌کند.

اعطا در پایان توییت خود، تصریح کرد: در صورت عدم صدور حکم و اصرار شورا، پیش‌بینی لازم در قانون صورت پذیرفته است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به‌همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

کد خبر 846707 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه