Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌ساز و مجری کودک و نوجوان گفت: مشکلی با مدیران شبکه دوم سیما ندارم و دلیل کمرنگ شدن برنامه‌های من برای کودکان بروز برخی مشکلات مالی است.

مجید قناد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما از نبود اسپانسر و مشارکت‌کننده در تولید برنامه‌های گروه سنی کودک و نوجوان رنج می‌بریم و تمام تلاشمان بر این است تا به نوعی این مشکل را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌  

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی با مدیران شبکه دو در تولید برنامه‌های کودک ندارم، خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم به هر اسپانسری در تولید برنامه‌های کودک و نوجوان اعتماد کنیم بلکه با توجه به شرایط کودکان و ارائه برنامه‌های آموزشی برای آنها سعی می‌کنیم تا از اسپانسرها و پشتیبانی‌کنندگان شایسته و مناسب بهره بگیریم.

برنامه‌ساز کودک و نوجوان شبکه دو گفت: برنامه «در یک گله جا» را در حال تولید داریم که سری قبلی این برنامه با مشارکت وزارت بهداشت و با محوریت سلامت و بهداشت کودکان و نوجوانان تهیه و پخش شد و سری جدید این برنامه تا قبل از عید نوروز تولید و آماده پخش خواهد شد.
 
 

قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای به توانمندی این هنر کمک می‌کند

قناد که برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی در اردبیل حاضر شده بود، بیان کرد: در این دوره از جشنواره قصه‌گویان توانمند و کارآزموده حضور داشتند که کیفیت برگزاری این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل بسیار مناسب و مطلوب بود.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه درخشان و بلندآوازه در صیانت و توسعه هنر قصه‌گویی جایگاه ارزشمندی دارد، تصریح کرد: خوشحال هستیم که با همت کانون قصه‌گوئی ۹۰ ثانیه‌ای راه‌ افتاده و در ۹۰ ثانیه قصه‌گویان ما می‌توانند مفاهیم ارزشمندی را به کودکان و نوجوانان منتقل کنند.

مجری باسابقه صداوسیما همراهی آموزش و پرورش و نهاد خانواده را با این اقدام مناسب کانون ضروری خواند و افزود: ما خوشحال هستیم که در سایه چنین ابتکاراتی با کمک و پشتیبانی نویسندگان و دست‌اندرکاران قصه بهترین پیام‌ها و مفاهیم اخلاقی و تربیتی نسل به نسل و سینه به سینه به فرزندان و نسل‌های آینده انتقال می‌یابد.

قناد ادامه داد: نه تنها هنر قصه‌گوئی مورد غفلت قرار نگرفته بلکه خوشحال هستیم که در فضای پرتب و تاب مجازی و راه‌اندازی سایت‌ها و کانال‌های مختلف قصه‌گویی و طرح ۹۰ ثانیه قصه گفتن برای کودکان راه‌اندازی شده و این حرکت‌ها می‌تواند زمینه اعتلای این هنر ارزشمند را فراهم آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کودکان از چه سنی می‌توانند ماست بخورند؟
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه