Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دومین جلسه علنی دادگاه رسیدگی به پرونده احمد پاسدار، مدیرعامل شرکت واردات موبایل (نودیس پرداز) به اتهام اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی ۱۸۱۴۴ گوشی تلفن همراه برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مفسدان اقتصادی قوه قضاییه احمد پاسدار نودیس پرداز ارز دادگاه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: در آخرین روز‌های سال با راه اندازی ۳ سایت، ۳ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
مصطفی بهی، با اعلام این خبر افزود:  در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲، با راه اندازی ۳ سایت توسعه خدمات ار تباطی در ۳ روستای استان، ۴۰۰ خانوار روستایی دیگر به از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه  با راه اندازی سایت‌های جدید توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستا‌های کلاته سری شهرستان قائنات و خونیکسار شهرستان درمیان این روستا‌ها از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند،  افزود: همچنین با ارتقاء سایت تلفن همراه روستای رزگ شهرستان خوسف، اهالی شریف این روستا از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: اجرای این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط شرکت‌های ایرانسل و همراه اول انجام شده است.

دیگر خبرها

  • برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • امکان جست‌وجوی انواع شیر خشک در سامانه «تیتک» فراهم شد
  • توسعه سامانه‌ امن‌ساز تلفن‌های همراه
  • برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری چگونه در سامانه شهرزاد ثبت‌نام کنیم؟
  • مراقب اتصال به Wifi ناشناس باشید
  • چگونه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مغز کودکان مان را مسموم کردند و چگونه با آن مقابله کنیم؟
  • آغاز حراج نوروزی شماره‌های رند همراه اول
  • ماجرای یک مغالطه درباره واردت آیفون کوروش کمپانی چه بود؟
  • اظهار نظر عجیب انجمن واردکنندگان تلفن همراه در مورد رجیستری آیفون‌های ممنوعه
  • ماجرای یک مغالطه درباره واردت آیفون کوروش کمپانی/ چه کسانی متولی نظارت بر خدمات پس از فروش خواهند شد؟