Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با رئيس خبرگزاري تونس (تاپ) و هيات همراه بر تعميق روابط رسانه اي کشور به‌ويژه در حوزه آموزش خبرنگاران تاکيد کرد.
معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با رئيس خبرگزاري تونس (تاپ) و هيات همراه بر تعميق روابط رسانه اي کشور به‌ويژه در حوزه آموزش خبرنگاران تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني، محمد سلطاني‌فر در اين نشست که در ساختمان معاونت مطبوعاتي برگزار شد، پيشنهاد داد: با توجه به هزينه‌هاي ايجاد دفتر رسانه‌اي در هر کشور، ميز مربوط به کشور تونس و کشورهاي علاقمند به حضور در ايران، در خبرگزاري هاي رسمي کشور و يا رسانه‌هاي علاقمند تاسيس و متعاقبا ميز جمهوري اسلامي ايران نيز در رسانه‌هاي رسمي کشورهاي متقابل ايجاد شود تا ضمن اطلاع رساني دقيق با بهره گيري از خبرنگاران اعزامي، خلاء اطلاع رساني در کشورهاي مختلف نيز برطرف شود و هزينه‌ها نيز به شکل قابل توجهي کاهش يابد.
وي با اشاره به سابقه تعاملات دو کشور در حوزه هاي سياسي و اقتصادي و همچنين برگزاري نشست‌هاي مشترک اظهار کرد: خوشبختانه تغيير و تحولات ايجاد شده در تونس به کاهش روابط دو کشور منجر نشده است.
معاون مطبوعاتي ضمن ابراز تاسف از جاي خالي رسانه‌هاي تونسي در ايران، خطاب به رئيس خبرگزاري تونس گفت: تونس همواره در بين کشورهاي عربي کمترين حاشيه را براي ايران ايجاد کرده و ما از توسعه ارتباطات فرهنگي - رسانه‌اي با شما استقبال مي‌کنيم.
وي همچنين ضمن ابراز تمايل به اعزام هيات‌هاي رسانه‌اي به تونس افزود: آمادگي پذيرش خبرنگاران تونسي در ايران را داريم ضمن آنکه دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها به عنوان متولي آموزش رسانه‌اي هم‌اکنون دوره‌هاي آموزشي را در حوزه‌هاي متنوع روزنامه‌نگاري در پيشرفته‌ترين شکل ممکن برگزار مي‌کند.
معاون مطبوعاتي در همين رابطه با اشاره به آموزش روزنامه‌نگاري مبتني بر وب و شبکه‌هاي اجتماعي با حضور استادان برجسته، از برگزاري دوره‌هاي «روزنامه‌نگاري پهپادي» به‌عنوان يکي از مدرن‌ترين دوره‌هاي آموزشي اين دفتر خبر داد و گفت: در اين زمينه نيز آمادگي هرگونه تبادل اطلاعات و حتي اعزام استادان برجسته روزنامه‌نگاري به تونس وجود دارد.
سلطاني‌فر عرصه اطلاع‌رساني در آينده را متعلق به رسانه‌هاي فضاي مجازي عنوان و اظهار کرد: با توجه به اين مهم، اخيرا روند ارائه مجوز در اين حوزه با سهولت بيشتري انجام مي‌شود.
وي در همين زمينه گزارشي از فعاليت رسانه ها، صدور مجوز و فعاليت هيات نظارت بر مطبوعات در کشورمان ارائه و به وجود 10هزار کانون آگهي و تبليغاتي داراي مجوز در ايران اشاره کرد و گفت: در حوزه رسانه‌هاي خارجي 170 نمايندگي از رسانه‌هاي معتبر خارجي با 320 خبرنگار، عکاس و ديگر عوامل خبري در ايران فعال هستند.
بنابراين گزارش، لطفي العرفاوي، رئيس خبرگزاري تونس (تاپ) نيز در اين ديدار دوجانبه به تشريح افق همکاري‌هاي رسانه‌اي ميان دو کشور پرداخت و با بيان اينکه کشور ايران چه در بخش رسانه‌هاي داخلي و چه رسانه‌هاي خارجي سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي انجام داده است گفت: هدف ما از اين سفر، تحکيم روابط رسانه‌اي با رسانه‌هاي ايران است.
وي حمايت متقابل از خبرنگاران دو کشور، گسترش تبادلات هيات‌هاي رسانه‌اي و برگزاري دوره‌هاي آموزشي را به‌عنوان سه خواسته خود از معاون مطوعاتي مطرح کرد و با اشاره به اينکه روابط سياسي و اقتصادي مبتني بر روابط فرهنگي است، افزود: حوز‌ه‌هاي توريسم و فرهنگ دو بخش مهمي هستند که گسترش آن‌ها دو کشور را به هم نزديک‌تر مي‌کند.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي سرويس خبري چين
دايرکتوري "کارگزار روابط عمومي" ويرايش جديد منتشر مي شود
يک مجري با هوش مصنوعي به تيم خبري خبرگزاري شيهنوا اضافه شد
راهنماي قطع (اندازه) کتاب ها
دومين همايش نقش روابط عمومي در صنعت بانکداري برگزار مي‌شود
کميته ارائه پيشنهاد استاندارهاي اعطاي مجوز متخصصان روابط عمومي تشکيل شد
اين ويژگي جديد واتساپ کاربران را مرخصي مي‌فرستد
سرپرست دانشگاه فرهنگيان اصفهان: روابط عمومي مي‌توانند موجب خوش نامي سازمان شوند
اطراف و اطرافيانتان را به خوبي شناسايي کنيد
براي کار خود طرح و نقشه داشته باشيد



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند

دولت فرانسه در اعتراض به آنچه که اقدامات جمهوری آذربایجان در آسیب زدن به روابط دوجانبه توصیف شده، سفیر خود را از باکو فراخواند.

به گزارش فارس؛ وزارت امور خارجه فرانسه بامداد چهارشنبه از فراخوانده شدن «آنه بویلون» سفیر این کشور در باکو برای انجام مشورت‌هایی خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که سفیر فرانسه در جمهوری آذربایجان به دلیل تداوم اقدامات باکو که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده شده است.

به نوشته وبگاه «فرانس۲۴»، در این بیانیه آمده است که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه با سفیر این کشور بعد از بازگشت به پاریس، دیدار و گفتگو کرده است. وزارت خارجه فرانسه توضیح داد که ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

طبق این گزارش، این بیانیه می‌افزاید که فرانسه بر حمایت خود از عادی‌سازی روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان با رعایت قوانین بین‌المللی و تمامیت ارضی دو کشور تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند