Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:35:06 GMT

نامجومطلق: باید با جدایی ستاره ها کنار بیاییم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۶۵۳

نامجومطلق: باید با جدایی ستاره ها کنار بیاییم

پیشکسوت استقلال می گوید استقلال باید راهکار فرار از بحران را پیدا کند.

به گزارش ورزش سه، مجید نامجو مطلق در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت این تیم گفت: برخی مسائل استقلال از سال گذشته شروع شد و با رفتن ستاره ها شکل گرفت. الان باید با این شرایط کنار بیایم و بپذیریم این اتفاق رخ داده تا راهکارها را پیدا کنیم و از این شرایط خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلات به استقلال کمک می کند زیرا بازیکنان زیادی تغییر کردند. تیم دگرگون شده ولی می توانیم از تعطیلات لیگ مثل تعطیلات فعلی استفاده کنیم تا تیم به هماهنگی برسد.

 

او افزود: به نظر من، استقلال در صورت صلاحدید شفر می تواند با جذب چند بازیکن در نیم فصل شرایط جدیدی پیدا کند. البته قبول دارم که جذب بازیکن در نیم فصل هم مشکلات خاص خودش را دارد و بازیکن گرفتن در ابتدای فصل راحت تر از نیم فصل است.

 

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: زمان، زمان حمایت است. این اتفاق از سوی مدیریت باشگاه و کمیته فنی رخ داده است. سال گذشته شفر با همین شرایط استقلال را موفق کرد و اکنون باید این فرصت را به او بدهیم. به نظر شخص من تنها کسی که می تواند در این شرایط به استقلال کمک کند، آقای شفر است و باید به ایشان زمان بدهیم. اکنون تنها شفر می تواند به تیم کمک کند.

مجید نامجو مطلق (سرمربی) دسته یک استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟

روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره‌های سال‌های دور و نزدیک آبی‌ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

به نقل از ورزش سه امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره‌های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه 

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس