Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:54:31 GMT

طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان شادگان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۸۳۷

طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان شادگان اجرا شد

سرهنگ علی رضا میر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر شادگان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از اولویت های پلیس شادگان است که در طول سال بر حسب اولویت در مراکز آلوده اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شادگان ضمن قدردانی از همکاری مردم در اجرای طرح‌های پاکسازی، گفت: طرح‌های پاکسازی و مقابله با ناامنی در سطح شهرستان شادگان با اقتدار کامل و برابر مقررات به طور مستمر انجام خواهد شد.

وی، اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده بصورت محله محور را از برنامه های اصلی پلیس شادگان عنوان کرد.

سرهنگ میر رضایی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم شادگان با پلیس، گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و آسایش و آرامش برای مردم است.

کد خبر 4456296

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر شادگان نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد اربعین 97 اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان کرخه از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرخه با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت محله محور را با بهره گیری حداکثری امکانات اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این ۳ قبضه سلاح شکاری وجنگی غیر مجاز ،بهمراه ۳ تیغه خشاب کلاشینکف کشف وضبط گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرخه گفت:در این طرح ۶نفر از متهمان تحت تعقیب وخطرناک نیز شناسایی و در چند عملیات جداگانه وغافلگیرانه در مخفیگاههایشان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899270

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه