Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری ورامین با برتری در مقابل لوازم خانگی کن به مقام قهرمانی نیم فصل لیگ برتر رسید. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندو(جام خلیج فارس) از صبح امروز(دوشنبه) در خانه تکواندو برگزار شد و در حساس‌ترین دیدار هفته ششم تیم‌ صدرنشین لوازم خانگی کن در مقابل دانشگاه آزاد به تساوی 4-4 دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار آرمین هادی‌پور، سعید رجبی، عرفان ناظمی و میرهاشم حسینی برای تیم دانشگاه آزادی اسلامی و امیرمحمد بخشی، امیر ولی‌پور، سهیل محمدیان و فرزان عاشورزاده برای لوازم خانگی کن موفق به پیروزی شدند.

در دیگر دیدار این هفته شاگردان پیام خانلرخانی در شهرداری ورامین تیم دوم جدول با نتیجه 7 بر یک مقابل تعاونی انقلاب شهریار به برتری دست یافتند.

در دیگر دیدار این هفته نیز صنعت مس کرمان با نتیجه 5 بر 3 از سد پاس قوامین گذشت.

در آخرین دیدار این هفته نیز ملوان نداجا و پالایش نفت به تساوی 4-4 دست یافتند.

در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر تکواندو نیز تیم شهرداری ورامین قهرمان فصل گذشته مسابقات با برتری 6 بر 2 مقابل لوازم خانگی کن با 21 امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو شد. لوازم خانگی کن نیز 16 امتیازی شد تا برای قطعی شدن جایگاه دومی خود در نیم فصل نخست منتظر نتیجه دیدار دانشگاه آزاد اسلامی 13 امتیازی مقابل پالایش نفت آبادان بماند.

در این دیدار محمد حسن پلنگ افکن، آریان محمدی، امیرحسین امیدی، مهدی خدابخشی و پوریا عرفانیان برای شهرداری ورامین به برتری دست یافتند. امیر ولی‌پور و امیرمحمد بخشی نیز برای لوازم خانگی کن پیروز شدند. باتوجه به قطعی شدن شکست کن با تصمیم مربیان این تیم فرزان عاشورزاده مقابل سروش احمدی به میدان نرفت تا ششمین پیروز شهرداری به نام احمدی ثبت شود.

سایر دیدارهای هفته هفتم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد