Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@11:57:13 GMT

حمله تند هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه طارمی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۸۹۴

رکنا: هنوز دقایقی از قطعی‌شدن قهرمانی کاشیما و ناکام ماندن پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نگذشته بود که تعدادی از هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه مهدی طارمی حمله کردند.

بعد از قهرمانی کاشیما در آسیا تعدادی از هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه مهدی طارمی کردند! البته وقتی می‌گویند هواداران پرسپولیس، یعنی کسانی که فقط در فضای مجازی فعالیت دارند وگرنه بعید است این اتفاق در دنیای واقعی و توسط همه طرفداران این تیم رخ دهد که اگر این‌طور بود، از زمان جدایی طارمی تا امروز، حداقل یک بار، روی سکو‌ها علیه این بازیکن شعاری سر می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت بین طرفداران و تماشاگران واقعی پرسپولیس و البته هواداران این تیم در فضای مجازی بسیار زیاد است و البته تا حد زیادی از یکدیگر قابل تشخیص هم نیستند! برگردیم به اصل موضوع؛ طارمی در آخرین پست خود، عکسی شیک منتشر کرده و در آن از خوشحالی‌هایش نوشته بود، اما آن‌قدر در همان ساعات اولیه، کامنت‌های منفی دریافت کرد که مجبور شد قسمت ارسال پیام را غیرفعال کند. با این حال بیش از ۱۳۶ هزار نفر از مخاطبان صفحه شخصی اش، این عکس را «لایک» کرده بودند.

طرفداران پرسپولیس هنوز بابت اتفاقات فصل قبل که منجر به بستن پنجره نقل و انتقالات باشگاه بود، از این بازیکن شاکی هستند و البته جدایی او از پرسپولیس به قصد پیوستن به الغرافه آن هم به فاصله کوتاه تا پایان محرومیت شش ماهه، عصبانیت مردم را چند برابر بیشتر کرد. همان داستان «خیریت» و باقی مسائل که بهتر می‌دانید. پرسپولیسی‌ها به هر زحمتی که بود، تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند؛ اتفاقی که حتی برای خوشبین‌ترین طرفداران این تیم نیز قابل باور به نظر نمی‌رسید. عبور از مرحله گروهی شاید آسان بود، اما انصافاً بازگشت از شکست در امارات و قطر و همچنین کسب پیروزی مقابل السد با بودجه‌های چند میلیاردی اش، دور از ذهن بود؛ چیزی شبیه معجزه. هر بار پرسپولیس موفقیتی کسب می‌کرد، همه به یاد مهدی طارمی می‌افتادند و زخم زبانی هم به این بازیکن می‌زدند تا به او یادآوری کنند بدون حضورش هم می‌توانند به پیشرفت‌شان ادامه دهند.

وقتی پرسپولیس، فینال را با ناکامی پشت سر گذاشت، حمله به صفحه طارمی افزایش یافت. البته طارمی با غیرفعال کردن قسمت کامنتِ تعدادی از پست‌هایش، فضا را برای ارسال توهین بسته بود، اما بالاخره آن‌هایی که می‌خواهند فحاشی کنند، راه این کار را نیز پیدا خواهند کرد. از قضا پست‌های قبلی که مربوط به تابستان است، فضایی برای ارسال پیام داشت و همین فضا برای نوشتن انواع و اقسام توهین‌ها کافی بود! منتقدان این بازیکن نیز از فرصت استفاده کرده و با لحن و ادبیات تلخ و گزنده به این بازیکن توهین کردند. در کنار توهین، لابه‌لای پیام‌ها تخریب شخصیت و تهدید این بازیکن نیز به چشم می‌خورد و البته طارمی را تهدید کردند که صفحه اش را شبیه خواننده زیرزمینی که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده، REPORT می‌کنند تا دیگر نتواند از اینستاگرامش استفاده کند. برخی از منتقدان طارمی همچنین ادعا می‌کردند برای این بازیکن پیام خصوصی نیز فرستاده و به او توهین کرده‌اند! عصبانیت پرسپولیسی‌ها تنها به مهدی طارمی منجر نمی‌شود. آن‌ها علیه صادق محرمی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و... نیز موضع سختگیرانه‌ای داشتند و چه با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی و چه با حمله به صفحات شخصی‌شان، از خجالت بازیکنانی که دست‌شان را در آسیا خالی گذاشتند، درآمدند! البته به هیچ عنوان چنین رفتاری پسندیده و مورد تأیید نیست، اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت، بهتر بود آن‌ها می‌ماندند و سرخپوشان را تا فینال همراهی می‌کردند، سپس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا می‌شدند. این‌طور بهتر هم بود، حداقل این همه فحاشی را تحمل نمی‌کردند و شبیه بازیکنان فعلی پرسپولیس، با عزت و احترام از آن‌ها یاد می‌شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! «آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات اقدامات علی دایی در مناطق زلزله زده / چرا یکسال سکوت و اتهام این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس سرقت دردسرساز خودروی مجهز به GPS در تهران حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! 110 زن و مرد در تالار عروسی مسموم شدند/ در ارومیه رخ داد ! حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پرسپولیس فضای مجازی قطر خواننده پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حمله تند قهرمانی عکس فیلم ایران دختر زندگی افزایش قتل تهران بازی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • تمجید اسطوره اینتر از جذب طارمی