Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بنا به ادعاي بعضي از شاهدين که روزنامه‌ي بيلد به آن اشاره کرده، ظاهراً پاتريک گيو، ريبري را متهم کرده بوده که روي دو تا از گلهاي دورتموند مقصر بوده و به خاطر اشتباه او بوده که بايرن اين دو گل را دريافت کرده بوده.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، ماجراي مشاجره و درگيري فرانک ريبري با پاتريک گيو، کارشناس تلويزيوني فوتبال و فوتباليست سابق فرانسوي در آلمان بسيار خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از درگيري هامس رودريگز با نيکو کواچ و حسن صالح حميدزيج و همچنين ايجاد جنجال ميان توماس مولر و کواچ، نوبت به فرانک ريبري 35 ساله رسيد تا حاشيه جديدي را به وجود بياورد.
به گزارش بيلد، در جريان شکست 3-2 بايرن مونيخ برابر دورتموند، پاتريک ژيلو، بازيکن فرانسوي سابق سن اتين و دستيار سابق ويلي سانيول در بوردو که هم اکنون کارشناس شبکه بين اسپورت است، فرانک ريبري را مقصر دو گل خورده بايرن مونيخ دانست و از او انتقادات فراواني انجام داد. اين موضوع به مذاق ريبري خوش نيامده و وي پس از ديدن ژيلو در تونل ورزشگاه، به او توهين کرد و سه بار به صورت ژيلو سيلي زد. اين در حالي است که کارشناس فرانسوي در قبال رفتار ريبري، هيچ عکس العملي نداشت و دستش را در جيبش گذاشته بود.
ژان پير پاپن، همکار ژيلو و بازيکن سابق بايرن مونيخ به همراه رافينيا، ريبري و ژيلو را از هم جدا کردند و ريبري پس از اين اتفاق سوار اتوبوس باشگاه شد. ريبري نيز صادقانه اين موضوع را به باشگاه بايرن مونيخ گزارش داد اما او و ژيلو، حاضر نشدند به بيلد در مورد اين درگيري توضيحي بدهند. اگرچه حسن صالح حميدزيچ، مدير ورزشي بايرن مونيخ در اين خصوص بيانيه اي منتشر کرده است: فرانک ريبري به ما اطلاع داده که با پاتريک ژيلو، هم وطنش که مدت هاست او را مي شناسد، درگيري داشته است. با ژيلو توافق کرديم تا روز شنبه در اين مورد، در جلسه اي خصوصي صحبت کنيم تا اين اوضاع را حل و فصل کنيم. پاتريک ژيلو نيز علاقه خود را براي ديدار با ما اعلام کرد.
چندين شاهد از مشاجره‌ي خشن و درگيري فيزيکي وينگر کهنه‌کار بايرن مونيخ فرانک ريبري با يک کارشناس فوتبال تلويزيوني فرانسوي، بعد از شکست 3-2 بايرن مونيخ در مقابل دورتموند که شنبه‌شب اتفاق افتاد خبر داده‌اند. روزنامه‌ي بيلد با انتشار گزارشي درباره‌ي اين موضوع به اين اشاره کرد که ريبري در ورزشگاه خانگي دورتموند، سيگنال ايدونا پارک، زماني که از رختکن بايرن به سمت اتوبوس اين تيم در حال حرکت بوده با پاتريک گيو که در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبال براي شبکه‌ي تلويزيوني beIN Sports فعاليت مي‌کند مواجه مي‌شود.
پاتريک گيو که خود قبلاً فوتباليست بوده و سابقه‌ي کمک‌مربي‌گري ويلي سانيول را در کارنامه دارد بعد از مواجهه با ريبري سعي مي‌کند از او نظرش را درباره‌ي بازي بايرن و دورتموند بپرسد. اما ريبري ناگهان شروع به توهين کردن به گيو مي‌کند و سپس به صورت گيو سيلي مي‌نوازد. درحاليکه گيو دستهايش را در جييب کتش قرار داده فرانک ريبري سه بار به صورت او سيلي نواخته و سپس او را هل مي‌دهد تا به راهش ادامه دهد.
بنا به ادعاي بعضي از شاهدين که روزنامه‌ي بيلد به آن اشاره کرده، ظاهراً پاتريک گيو، ريبري را متهم کرده بوده که روي دو تا از گلهاي دورتموند مقصر بوده و به خاطر اشتباه او بوده که بايرن اين دو گل را دريافت کرده بوده. البته درگيري اين دو خيلي زود خاتمه مي‌يابد. چرا که همکار گيو، ژاپن پير پاپن که خود سابقه‌ي بازي در بايرن مونيخ را دارد در صحنه حضور داشته و رافينيا هم به سرعت خود را به  محل درگيري مي‌رساند و مداخله مي‌کند. پس از اين، ريبري به راه خود ادامه داده و به سرعت سوار اتوبوس بايرن مونيخ مي‌شود.
ريبري بلافاصله ماجرا را به باشگاهش اطلاع مي‌دهد و روزنامه‌ي بيلد مي‌گويد نه ريبري و نه گيو هيچکدام حاضر نشده‌اند با اين روزنامه‌ي آلماني در اين باره گفتگو کنند. ولي حسن صالح حميدزيچ مدير ورزشي بايرن مونيخ در پاسخ به درخواست روزنامه‌ي بيلد براي اظهارنظر درباره‌ي اين ماجرا گفت:" فرانک ريبري به ما اطلاع داد که با هموطنش پاتريک گيو مشاجره پيدا کرده. کسي که فرانک سالها است مي‌شناسد و با او رابطه دارد. ما شنبه‌شب با پاتريک گيو صحبت کرديم و به توافق رسيديم که به زودي يک جلسه‌ي خصوصي ترتيب بدهيم و درباره‌ي اينکه چطور مي‌توانيم اين ماجرا را حل و فصل کنيم با هم صحبت کنيم. آقاي گيو هم اعلام کرده که مايل است اين ماجرا به همين ترتيب حل و فصل شود".

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بايرن مونيخ ريبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم

مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین مرادمند بعد از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی را بردیم و خدا را شکر می‌کنم.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

وی در مورد اینکه رقابت در بالای جدول لیگ برتر خیلی حساس است، گفت: کورس بالای جدول خیلی سخت است. ما شش فینال داریم، باید هر روز در تمرین بیشترین توان و تمرکزمان را در تمرین بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره چرایی شادی گلش و شباهت آن به شادی گل‌های محمد دانشگر تصریح کرد: شادی بعد از گل به خاطر دو تا از رفقای خوبم بود که در پایان فصل مصدوم شدند. دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این سال‌ها انجام دادند این شادی گل را به محمد دانشگر و مهدی مهدی‌پور تقدیم کنم.

مرادمند راجع به صحبت‌هایش با ابوالفضل جلالی پیش از ارسال ضربه کرنر که تبدیل به گل شد، خاطر نشان کرد: به او گفتم که توپ را روی تیر یک بریز. در واقع به او آدرس دادم که توپ را به کجا ارسال کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد، گفت: پنج دقیقه عدم تمرکز بود و آنقدر که باید و شاید در زمین تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این سیلی را الان خوردیم. باید بدانیم که در فوتبال باید 100 تمرکز را داشته باشیم. در کل خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم