Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@18:01:07 GMT

مرگ تلخ حسین حسن دخت (کاپیتان سابق تراکتورسازی) +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۹۶۳

مرگ تلخ حسین حسن دخت (کاپیتان سابق تراکتورسازی) +عکس

حسین حسن‌دخت کاپیتان تراکتورسازی در دهه ۷۰ که فوتبالدوستان آذربایجانی خاطرات زیادی با او دارند، امروز در سن ۵۱ سالگی درگذشت. حسن‌ دخت علاوه بر اینکه در دوران فوتبالش یکی از بازیکنان ارزشمند و تاثیر گذار برای تراکتورسازی بود و در بازی‌های زیادی بازوبند کاپیتانی تیمش را بر دست بست و عملکرد خوبی داشت، در دوران مربیگری نیز خدمات ارزنده ای را به قرمزپوشان فوتبال آذربایجان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که نزد فوتبالی‌های تبریز محبوبیت زیادی هم داشت علاقه زیادی به کار در فوتبال پایه داشت و به همین خاطر چندین بار پیشنهاد حضور در کادرفنی بزرگسالان تراکتورسازی را رد کرد تا در این مقطع فعالیت کند. او تا قبل از مرگ سرمربی امیدهای تراکتورسازی بود و روزهای درخشانی را با این تیم سپری کرد.

حسن‌دخت چند بار عنوان بهترین مربی پایه‌ها در فوتبال آذربایجان را به دست آورد و سال گذشته از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین مربی پایه در کشور انتخاب و معرفی شد.

 

او شاگردان خوبی را در سال‌های گذشته تربیت کرد و به فوتبال آذربایجان داد و در کار خودش نمونه بود. فردی که زحمات زیادی برای فوتبال آذربایجان کشید رفاقت نزدیکی نیز با فوتبالیست‌های مطرح ترک زبان مثل رسول خطیبی، علی اکبر استاد اسدی، علیرضا اکبرپور و … داشت و به همین خاطر خبر مرگ او در ۵۱ سالگی امروز فوتبال آذربایجان را در شوک بزرگی فرو برد.

گفتنی است؛ ظهر دیروز مرحوم حسن‌دخت هنگامی که با خانواده‌اش در یکی از خیابان‌های تبریز حضور داشت بر سر موضوعی با دو جوان تبریزی درگیری لفظی پیدا کرد که یکی از آنها کاپیتان سابق تراکتور را هل داد و با برخورد سر او به جدول کنار خیابان جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تبریز اخبار تیم تراکتورسازی اسامی بازیکنان تراکتورسازی تبریز باشگاه تراکتورسازی تبریز حوادث تبریز حوادث واقعی علت مرگ ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان (۲۹ و ۳۰ فروردین ماه) در مرکز ملی فوتبال ایران زیر نظر حسین عبدی سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود.

محمد حسین حیدری پور بازیکن تیم فوتبال فولاد هرمزگان و شایان مهری خادمی دروازه‌بان تیم شناورسازی قشم در این اردو‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید؛ تساوی بدون گل شهرداری بندرعباس مقابل شهرداری بم

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند