Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@23:30:41 GMT

حاشیه سود بانکها چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۰۶۹

حاشیه سود بانکها چقدر است؟

 

خبرگزاری مهر: جدول دارایی‌ها، حاشیه سود، بازده کل دارایی و نسبت بازده حقوق صاحبان سهام بانکها در حالی منتشر شده است که برخی از این بانکها، حاشیه سود بسیار منفی و برخی دیگر بسیار مثبت را تجربه می‌کنند.

دامنه حاشیه سود مثبت بانکها ۰.۷ درصد تا ۲۴۳.۴ درصد و سود منفی بانکها از ۲۸۵۵.۶- تا ۱۵.۷- متغیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جدول که از سوی یکی از روزنامه‌های صبح کشور منتشر شده، آمار و ارقام جالبی منتشر شده است.

ردیف نام بانک/موسسه دارایی(میلیارد تومان) حاشیه سود خالص(درصد) بازده کل دارایی(درصد) نسبت بازده حقوق سهامداران(درصد) ۱ اعتباری ملل ۱۶.۶ ۵ ۰.۲ ۴.۷ ۲ اقتصادنوین ۴۱.۶ ۷.۹ ۰.۲ ۴.۵ ۳ انصار ۳۵.۹ ۱۸.۵ ۰.۸ ۱۷ ۴ ایران زمین ۲۲.۳ ۴.۵ ۰.۱ ۱۹.۷ ۵ پارسیان ۹۱.۰ ۶.۶ ۰.۱ ۲.۶ ۶ تجارت ۱۳۹.۱ ۲۸۵۵.۶- ۴.۶- ۳۶۰.۵ ۷ حکمت ۴.۵ ۱۵.۷- ۰.۷- ۴.۴- ۸ خاورمیانه ۹.۵ ۴۴.۲ ۲.۶ ۲۶.۵ ۹ دی ۲۳.۳ ۱۳۵ ۱۲.۸- ۸۵ ۱۰ رسالت ۱۳.۳ ۴.۱ ۰.۲ ۳۵.۳ ۱۱ سرمایه ۱۷.۵ ۲۴۳.۴ ۳۱.۵- ۵۱.۵ ۱۲ سینا ۱۸.۴ ۱۰.۵ ۰.۴ ۵.۴ ۱۳ صادرات ۱۷۹.۰ ۶۱- ۲- ۱۹۰.۴- ۱۴ کارآفرین ۱۶.۱ ۱۳.۴ ۰.۴ ۵.۴ ۱۵ گردشگری ۲۵.۶ ۲۳.۳- ۱.۱- ۹۸.۷- ۱۶ ملت ۲۲۱.۹ ۵.۷ ۰.۳ ۱۰.۳ ۱۷ پست بانک ۹.۸ ۰.۷ ۰ ۲.۱ ۱۸ شرکت اعتباری کوثر مرکزی ۲۰.۱ ۲.۴ ۰ ۱.۴

 

  کد خبر

منبع: فردا

کلیدواژه: صورتهای مالی سود بانک ها موسسات اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته ۲۹ فصل گذشته شبی خاص در اصفهان بود، سپاهان در نقش‌جهان با ۵ گل پیکان را شکست داده بود و در میان شادی هواداران اصفهانی میگوئل تکسیرا با لبخند همیشگی خود از هواداران سپاهان خداحافظی کرد تا به کادر فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا اضافه شود. هر چند باشگاه سپاهان در اول تیرماه رسما جدایی تکسیرا از سپاهان را اعلام کرد، اما ورزش سه چهل روز پیش از این اعلام رسمی خبر جدایی تکسیرا از سپاهان را منتشر کرده بود.

تکسیرا که پیش از حضور در سپاهان در تیم‌های تراکتور و ذوب آهن دستیار امیر قلعه‌نویی بود، در پنج سال حضور خود در کادر فنی سپاهان با امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس همکاری کرد تا تبدیل به عضو ثابت کادر فنی سپاهان شود.

حضور مداوم تکسیرا در سپاهان و همکاری با سه سرمربی او را تبدیل به مغز متفکر نیمکت سپاهان کرده بود و نبود او روی نیمکت این تیم از زمستان سال گذشته که نتایج عجیب و دور از انتظار سپاهان آغاز شد، به شدت احساس می‌شد.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا، تکسیرا نیز از این تیم جدا شد و در آخرین روز‌های فروردین و پیش از دیدار سپاهان و ذوب آهن به تیم سابق خود بازگشت.

پس از بازگشت تکسیرا به سپاهان این تیم در دو دیدار خود مقابل ذوب آهن و ملوان به برتری رسیده تا به میزان زیادی از روز‌های بد و عجیب خود فاصله بگیرد. تکسیرا که ۸ سال در فوتبال ایران حضور داشته، شناخت خوبی از تیم‌های ایرانی دارد و به نظر می‌رسد بازگشت دوباره او به سپاهان تاثیر مثبتی بر روند تاکتیکی این تیم داشته است.

دیگر خبرها

  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد