Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:37:53 GMT

ربات خانه دار همه کار می کند!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۱۱۴

ربات خانه دار همه کار می کند!

رکنا: ربات باهوش خانه دار تا سال های آینده همه کارها و امور خانه داری را طبق سلیقه اعضای خانواده انجام می دهد.

هزاران قرن از عمر کره زمین، می توان پیشرفت زیادی را در زندگی انسان های زنده بر روی این کره را تنها با جستجویی ساده در صفحات مجازی متوجه شد. با این وجود می توان تکنولوژی را این گونه خواند که تنها برای نجات و کمک انسان ها در انجام کارها دانست که روزانه توسط تعداد زیادی از دانشمندان و محققان در حال رشد و پیشرفت است و نمی توان آنرا انکار کرد چرا که هر روز شاهد رشد و پیشرفت صنایع مختلف توسط شرکت ها و برندهای مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود یکی از مهم ترین موارد، متعلق به ربات ها است که به نوعی در حال جایگزین شدن نیروهای انسانی در زمینه های مختلف هستند و با استقبال فراوانی از جانب انسان های زایدی روبرو شده اند.

با این حال این ربات ها در حال پیشرفت روزافزون هستند و پیش بینی می شود تا چند سال آینده برای آسان کردن کارها در کنار انسان ها حضور یابند.

اما رباتی که توسط "Wanheng Chen" اخیرا معرفی شد، توانست برنده جایزه " 2018 Red Dot Design Concept" شود. اما اشتباه نکنید، این ربات برای پاکسازی و تمیز کردن صبقات خانه شما طراحی و ساخته نشده است و تنها همانند یک مهندس ناظر بر روی نحوه عملکرد دستگاه های الکتریکی در خانه می باشند!

ربات خانه دار

برای مثال شما می توانید تنها با استفاده از یک برنامه موبایلی، این ربات را کنترل کنید و از وسایل موجود در خانه مطلع شوید که آیا به خوبی در حال کار کردن هستند یا خیر؟! یا حتی مثلا هشدار تعیین کنید و یا درب خانه را باز و بسته کنید!

کارهای ربات خانه دار باهوش

این ایده بسیار جالبی بود که توانست با استقبال فراوانی روبرو شود که نام این ربات " IHR " که مخفف " Intelligent Housekeeping Robot " می باشد، تعیین شده است. با این وجود قابلیت این دستگاه بسیار زیاد است و تنها با چند مورد بالا تمام نمی شوند!اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! «آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات یک زن توت فرنگی‌های حاوی سوزن می فروخت! حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه اعضای خانواده دار باهوش آینده ربات عکس فیلم ایران دختر زندگی افزایش قتل تهران بازی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • قد هوش مصنوعی کی به قامت دانایی انسان می‌رسد؟
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی