Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیک ساعت 10 شب گذشته با دریافت گزارش مردمی در خصوص مسمومیت تعداد زیادی از شهروندان زیوه، اکیپ های اورژانس به محل اعزام شدند.
وی اضافه کرد: با بررسی تیم های امدادی مشخص شد که 110 نفر از حاضران تالار آزادی زیوه، مسموم شده اند که پس از انجام اقدامات اولیه با استفاده از اکیپ های اورژانس ارومیه و اشنویه به بیمارستان های مرکز استان ارجاع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از این تعداد 108 نفر با انجام معاینه های اولیه و اقدامات درمانی سرپایی مرخص شده و 2 نفر دیگر هم اکنون در بیمارستان طالقانی این شهر بستری هستند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق بررسی ها مشخص شد که بخاری های موجود در این تالار، فاقد دودکش مناسب و استاندارد بوده و همین امر برای حاضران مشکل ایجاد کرده است.
به گزارش ایرنا، مورد فوتی در این خصوص گزارش نشده است.
مسمومیت با گاز منوکسید کربن از مشکلات شایع فصل سرماست که مهمترین عامل آن نیز استفاده از دودکش نامناسب برآورد می شود.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی فوریت های پزشکی کربن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان