Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:13:41 GMT

پلیس نماد اقتدار و امنیت در جامعه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۲۳۲

پلیس نماد اقتدار و امنیت در جامعه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مراسم صبحگاه پلیس کرمانشاه گفت : با حضور مقتدرانه پلیس در صحنه‌های مختلف شاهد کنترل بسیاری از جرائم و کاهش آن‌ها در سطح استان بوده ایم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه روزی یکایک همکاران در بخش‌های مختلف انتظامی استان شاهد امنیتی مطلوب هستیم، بگونه‌ای که فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی خاطرنشان کرد: البته در ایجاد این امنیت، همکاری و همراهی مردم با ماموران پلیس نیز بسیار موثر بوده و قطعا هر قدر این تعامل و همراهی افزایش یابد شاهد شرایط بهتری در این خصوص خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: رضایتمندی مردم از مجموعه اقدامات پلیس بهترین پاداش برای کارکنان خدوم و بی ادعای نیروی انتظامی است که جان بر کف برای امنیت آفرینی زحمت می‌کشند.

وی تاکید کرد: پلیس در هر جامعه نماد و الگوی اقتدار، صبر و متانت به شمار می‌رود و در کشورمان نیز این قضیه صادق است، بگونه‌ای که خیلی‌ها با دیدن پلیس آرامش پیدا می‌کنند.

امان اللهی گفت: الگو بودن پلیس وظیفه همکاران را سخت‌تر از قبل کرده و رفتار، گفتار و نوع برخورد آن‌ها در جامعه و حتی درون خانواده همواره زیر ذره بین قرار دارد، بنابراین همواره باید با متانت و صبر و تحملی فراتر از دیگر افراد جامعه با قضایا و اتفاقات پیرامونی برخورد کرد.

رئیس پلیس کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به سالگرد وقوع زلزله ۲۱ آبان ماه سال گذشته اشاره و اظهار کرد: این حادثه تلخ و تاسف بار دل همه مردم کشور را به درد آورد و حتی بسیاری از جهانیان نیز با ما ابراز همدردی کردند.

وی گفت: در این حادثه سخت پلیس به عنوان یک وظیفه ذاتی از همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه در صحنه خدمتگذاری به مردم و افراد حادثه دیده حاضر شد و بسیاری از همکاران ما در بخش‌های مختلف به امدادرسانی و کمک مشغول شدند.

امان اللهی گفت: تامین امنیت شهر‌های و روستا‌های زلزله زده به خوبی انجام شد و پلیس اجازه نداد حادثه و اتفاق دیگری برای زلزله زدگان رخ دهد تا کام آن‌ها بیش از این تلخ نشود، خدمات رسانی که امروز و پس از گذشت یکسال از آن اتفاق همچنان ادامه دارد
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: رانندگانی که مشمول جریمه دو برابری جرائم رانندگی شده اند برای بخشودگی آن می‌توانند به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.

بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی تا آخر سال ۹۶

فضل الله شیری رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان کرمانشاه گفت : براساس اعلام پلیس راهور ناجا، رانندگانی که مشمول دو برابری جرایم رانندگی تا آخر سال ۹۶ شده اند تا پایان آذرماه فرصت دارند برای تسویه اصل جرایم رانندگی خود اقدام کنند.

وی افزود: چنانچه اشخاصی که خودروی آن‌ها دارای صورت وضعیت خلافی باشد و در مدت زمان معین شده نسبت به تسویه اصل جرائم خود اقدام نکنند پس از پایان آذر ماه مجددا جرائم الصاقی و تسلیمی آنان مشمول دو برابری خواهد شد.

شیری تصریح کرد: رانندگان در صورت اعتراض به مبلغ جریمه تا مبلغ ۱۰ میلیون ریال می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده جهت بررسی به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند. این افراد در صورتی که مبلغ جریمه آن‌ها بیش از ۱۰ میلیون ریال است می‌توانند به واحد اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

پایان آذرماه آخرین فرصت تسویه اصل جرایم رانندگی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راه استان گفت: ماموران پلیس راه یاسوج-اصفهان حین گشت زنی هدفمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت تخلفات رانندگی (اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز و برهم زدن نظم جاده) و دارا بودن خلافی بالا توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.  
سرهنگ حسن دانایار افزود: پس از استعلام از سیستم تخلفات راهور، مشخص شد این خودرو شکایت قضایی و بیش از ۵۰ میلیون تومان تخلف رانندگی پرداخت نشده دارد که بلافاصله برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.  
وی به رانندگان دارای خلافی بالا توصیه کرد هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مبلغ خلافی خودروی خود اقدام کنند و تاکید کرد: طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد.
سرهنگ دانایار معضل خودرو‌های شوتی کماکان یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس راه استان بوده چرا که درصد بالایی از تصادفات و تخلفات جاده‌های استان مربوط به این نوع خودرو‌ها بوده و همچنین این خودرو‌ها با دستکاری پلاک و مخدوش نمودن آن مشکلاتی را نیز برای سایر شهروندان به وجود می‌آورند.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • عملیات وعده صادق، نماد اقتدار کشور
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است