Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:04:22 GMT

حکم اعدام دادگاه آل‌خليفه براي 4 بحريني

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۲۷۹

حکم اعدام دادگاه آل‌خليفه براي 4 بحريني

خبرگزاري آريا - دادگاه فرمايشي رژيم آل‌خليفه، روز دوشنبه، چهار بحريني را به اتهام واهي قتل يک نيروي پليس در منطقه «الدراز» منامه ، پايتخت، به اعدام محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دادگاه فرمايشي رژيم آل‌خليفه روز شنبه نيز 6 بحريني را به حبس محکوم کرد.
يک نفر از اين افراد به 10 سال حبس، 2 نفر به پنج سال حبس و سه تن ديگر نيز هرکدام به سه سال حبس محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادگاه فرمايشي رژيم آل خليفه اين 6 نفر را به دريافت کمک‌هاي مالي از گروه‌هاي تروريستي متهم کرده است.
دادگاه‌هاي فرمايشي رژيم آل‌خليفه همواره انقلابيون بحريني را به اتهام‌هاي واهي به سلب تابعيت، اعدام و يا زندان‌هاي طولاني مدت محکوم مي کنند.
سازمان‌هاي بين‌المللي تاکنون بارها به رژيم آل خليفه درخصوص تشديد سرکوب فعالان سياسي و اجتماعي هشدار داده‌اند.
بحرين از 14 فوريه 2011 شاهد انقلاب مردمي ضد رژيم آل خليفه است.
مردم بحرين خواهان آزادي، برقراري عدالت و رفع تبعيض و روي کار آمدن نظامي منتخب در کشورشان هستند اما رژيم آل خليفه با کمک نظاميان سعودي و مأموران امنيتي امارات که در قالب نيروهاي سپر جزيره در بحرين مستقر شده‌اند، اعتراض‌هاي مردمي در اين کشور را سرکوب مي‌کند.
رژيم آل خليفه همچمنين براي خاموش کردن شعله اعتراضات مردم اين کشور شمار زيادي از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده‌سازي به زندان‌هاي طولاني مدت محکوم کرده است.
بحرين به‌عنوان کوچکترين کشور غرب آسيا بنا بر اعلام منابع حقوق بشري داراي بيشترين زنداني سياسي از نظر سرانه جمعيتي است.
117/120
کليدواژه بحرين آل خليفه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و در اقدامی انقلابی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های کلمبیا و آمریکا و اروپا که در خیزشی آزادانه نسل‌کشی در غزه را محکوم و خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شده بودند، اعلام حمایت کردند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیزاری خود را از استکبار جهانی فریاد زدند. 

دانشجویان دانشگاه کلمبیا که روز ۱۷ آوریل با تجمع اعتراضی خود خواستار قطع روابط دولت خود با رژیم صهیونیستی شدند آغازگر جنبشی در آمریکا و اروپا شدند و تمام دنیا را همگام با خود به چالشی بزرگ دعوت نمودند که در آن آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت گستری را در دنیای پر از دموکراسی و روشنفکرانه خود طلب کردند. 

تاریخ گواه می‌دهد دموکراسی و آزادی بیان و روشنفکری در آمریکا و اروپا جز یک نقاب زیبا بر چهره دولت‌های مستکبر چیزی نیست.

دراین تجمع اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، موضع شجاعانه و بشردوستانه‌ی دانشگاهیان آمریکا را در دفاع از مردم مظلوم غزه را تحسین و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان واستادان دانشگاه‌ها را که همگی فریاد حق طلبی و نابودی اسرائیل را سرمیدادند، محکوم نمودند و از قیام ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار