Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور با بیان این‌که مردم شرایط دولت را درک می‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها فشار وارد می‌کنند تا مهمترین منبع درآمد دولت که نفت است را کاهش دهند و این مساله قطعا بر روی برخی از پروژه‌ها اثرگذار خواهد بود. آفتاب‌‌نیوز : اسحاق جهانگیری در حاشیه افتتاح خط دوم طرح آبرسانی غدیر اظهار کرد: مردم آبادان و خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برای ایران سنگ تمام گذاشته‌اند و هر میزان که برای آن‌ها کار شود درمقابل فداکاری مردم این دو شهر ناچیز است و ما باید برای رفاه حال مردم در خرمشهر و آبادان کارهای بزرگی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از مشکلاتی که در بحث استفاده از آب رودخانه کارون وجود دارد، بحث کیفیت آب آن است که مردم در برخی از مواقع با کیفیت مناسب مواجه نمی‌شوند و امکان استفاده از آن را ندارند.
معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: این مساله از اوایل سال 96 تشدید شد و در این زمینه از صبر و شکیبیایی مردم دو شهر آبادان و خرمشهر تشکر و قدردانی می‌کنیم.
جهانگیری، با بیان این‌که طرح آبرسانی غدیر یکی از طرح‌های مهمی است که از سال‌های گذشته انجام شده است، گفت: در طول 10 سال گذشته که از عمر این طرح می‌گذرد مجموعا 950 میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری شده است اما ما در سال 96 علی رغم همه محدودیت‌های منابع مالی در طول 11 ماه کار بزرگی را انجام دادیم و بر روی زمان اتمام طرح نیز پافشاری کردیم تا در تاریخ 15 تیرماه اجرایی شود.
وی ادامه داد: در این مدت زمان 550 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شد و خوشبختانه اکنون طرح تکمیل شده است و مردم در طول سه چهار ماه گذشته از آب کیفی قابل قبولی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند شده‌اند.
معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: برنامه این است تا همه روستاهای منطقه از آب کیفی مناسبی بهره‌مند شوند زیرا در حال حاضر هنوز کیفیت آب روستاها به آن کیفیت مطلوب مورد نظر ما نرسیده است.
جهانگیری، گفت: مردم در روستاها باید از آب شرب با کیفیت مناسب بهره‌مند باشند اما باید به این مساله نیز توجه داشته باشند که انتقال آب آشامیدنی تصفیه شده از این مسیر صرفا برای شرب است و نیازهای دیگر خود را باید از طریق آب‌های دیگر برطرف کنند.
وی عنوان کرد: مطمئن هستم اگر مردم این مناطق در روستاها از این آب انتقال داده شده صرفا برای شرب استفاده کنند، با ظرفیت فعلی نیز نیاز مناطق برطرف می‌شود.
جهانگیری گفت: سد سلولی که بر روی رودخانه بهمنشیر در حال احداث است، مانع ورود آب شور به درون رودخانه بهمنشیر خواهد شد. این سد برای آینده آب شرب منطقه و همچنین آبیاری نخیلات اقدام بسیارخوبی است.
معاون اول رییس جمهور با بیان این‌که مردم شرایط دولت را درک می‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها فشار وارد می‌کنند تا مهمترین منبع درآمد دولت که نفت است را کاهش دهند و این مساله قطعا بر روی برخی از پروژه ها اثر گذار خواهد بود.
وی ادامه داد: با این فشارهای اقتصادی اولویت بندی دولت برای اجرای پروژه تغییر نخواهد کرد و بخش آب جزو مهمترین اولویت های کشور در بحث اجرای پروژه ها است تا تامین منابع مورد نیاز آن ها در دولت مورد توجه قرار بگیرد.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۶۲۵۸ تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جهانگیری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت با تاکید بر اینکه افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هیچ هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت، گفت: در صورت بروز تخلفاتی مانند دریافت هزینه‌های مضاعف برای این کار، مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه irangs.ir اقدام به ثبت شکایت کنند.

گروه صنعت، معدن وتجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حمید محله‌ای» مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون افزایش گارانتی خودرو‌ها و تاثیر آن بر کاهش هزینه مردم اظهار کرد: قیمت خودرو‌ها مصوب است و افزایش سال‌های گارانتی آن‌ها تاثیری بر قیمت اتومبیل و یا سایر هزینه‌های مصرف‌کنندگان نخواهد گذاشت. این تصمیم بالاعکس هزینه مردم را هم کاهش می‌دهد.


مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت در پاسخ به این سال که آیا افزایش سال گارانتی خودرو تاثیری در بهبود وضعیت کیفی قطعات اتومبیل خواهد داشت یا خیر، گفت: تصمیم‌گیری درباره کیفیت قطعات بر عهده تولیدکنندگان و یا واردکنندگان این کالا است. در این بخش مباحث مربوط به استاندارد و همچنین نوع تولید آن‌ها توسط معاونت تولید مورد توجه قرار می‌گیرد.


وی تصریح کرد: کالایی که در ابتدا امر شناسه‌ای را دریافت و سپس مجوز تولید را اخذ می‌کند از حداقل استاندارد‌ها ویا کیفیت لازم برای تولید و عرضه برخوردار است. پافشاری بر افزایش کیفیت گارانتی قطعات خودرو به این خاطر صورت می‌گیرد که تولیدکننده و یا وارد کننده مجبور شوند تعداد خدمات پس از فروش کالای خود را بالا ببرند. یک تولید کننده وقتی ببیند که در خصوص یک قطعه خودرو دائما در حال دادن هزینه مضاعف باشد، غیر مستقیم در راستای افزایش کیفیت آن حرکت خواهد کرد.


محله‌ای همچنین درباره تخلفات مربوط به این بخش مانند دریافت هزینه‌های مضاعف از مصرف‌کنندگان برای افزایش گارانتی خودرو هم گفت: شاکیان این قبیل موضوعات می‌توانند در سامانه irangs.ir اقدام به ثبت شکایت کنند. پس از بررسی کارشناسی شده این شکایت‌ها اگر ادعای فرد شاکی درست باشد، شرکت ارائه دهنده گارانتی باید رضایت او را جلب کند.


این مقام مسئول درباره روند رسیدگی به این شکایت هم توضیح داد: روند رسیدگی به این شکایت‌ها در دو مرحله صورت می‌گیرد. در نخستین مرحله سعی می‌شود که بدون تشکیل پرونده حقوقی و با ارجاع موضوعات مطرح شده به خود شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، ظرف مدت هفت روز رضایت فرد شاکی جلب شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر روند بررسی شکایات در مرحله نخست به نتیجه مطلوبی ختم نشد، این دست موارد با ارجاع به سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده و تشکیل پرونده حقوقی توسط کمیسیون حل اختلاف و سازمان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت پیرامون آن رای صادر می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: خودرو ، گارانتی خودرو ، وزارت صمت ، خدمات پس از فروش ، کیفیت خودرو ، قطعات خودرو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9S

دیگر خبرها

  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم