Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@11:28:32 GMT

۳ کشته و مجروح در حوادث رانندگی استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۳۱۱

۳ کشته و مجروح در حوادث رانندگی استان مرکزی

حوادث رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان مرکزی سه کشته و مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ طی دو حادثه رانندگی که طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان مرکزی رخ داد؛ دو نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

انحراف به چپ خودروی پیکان یک کشته برجای گذاشت

در سانحه رانندگی که در ساعت ۸ و ۲۰ امروز صبح ، براثر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با یک دستگاه خودروی پراید ، راننده خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده درصحنه تصادف جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت این سانحه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه انحراف به چپ راننده خودرو پیکان نسبت به خودرو پراید اعلام‌شده است.

یک کشته در پی عدم توجه به جلو راننده پراید

در سانحه رانندگی روز گذشته که در ساعت ۱۸ و ۲۱ دقیقه براثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه لودر در کیلومتر ۲ محور "فرمهین - اراک" به وقوع پیوست راننده پراید فوت و تنها سرنشین  آن نیز مجروح و به‌وسیله نیروهای امدادی حاضر در محل تصادف به بیمارستان منتقل شد .

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه عدم توجه به جلو راننده پراید عنوان‌شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت