Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@05:08:31 GMT

با آسان‌ترین شیوه خرید بلیط قطار آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۳۱۶

با آسان‌ترین شیوه خرید بلیط قطار آشنا شوید

برای خیلی از ما و به ویژه افرادی که زیاد به سفر می‌روند، قطار یک وسیله نقلیه بین‌شهری محبوب است.

قیمت مناسب، امنیت بالا و راحتی سفر با این وسیله نقلیه از مهمترین دلایل محبوبیت قطار بین مسافران است؛ البته در کنار این دلایل، ارائه خدمات مطلوب از سوی علی بابا، رتبه یک فروش بلیط قطار و هواپیما موجب شده است که سفر با این وسیله نقلیه، برای مسافران راحت‌تر از گذشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بابا امکان بررسی برنامه حرکت قطارها، مقایسه قیمت، خرید اینترنتی بلیط قطار، پرداخت با کارت شتاب و استرداد مبلغ پرداختی در صورت لغو سفر را به مسافران می‌دهد و علاوه بر این تیم پشتیبانی علی بابا در هر شرایطی حامی مسافران است.

به این ترتیب اگر مسافران در هر شرایطی از خرید بلیط قطار با مشکلی مواجه شوند از پشتیبانی 24 ساعته علی بابا برخوردار می‌شوند.

همچنین قیمت مناسب، ارائه خدمات با کیفیت، تنوع زیاد تامین‌کنندگان قطارهای مسافری و راحتی سفر با قطار موجب شده است که بسیاری از افرادی که قصد سفر دارند و می‌خواهند مدت زمان سفر را در کوپه‌ یا صندلی‌های قطار سپری کنند، این وسیله نقلیه عمومی را به هواپیما و اتوبوس و حتی خودروی شخصی ترجیح دهند و تمام مدت سفر را در آرامش، استراحت یا مطالعه کنند و یا در کوپه اختصاصی خود با خانواده از تماشای مناظر زیبای جاده‌های کشور لذت ببرند.

اگر روی کیفیت قطاری که قصد سفر با آن را دارید حساس هستید هم باید بگوییم که علی‌بابا دارای تنوع زیاد و یا بهتر بگوییم کاملی از قطارهای مسافربری است که به مسافران امکان می‌دهد، بلیط هر قطاری که مدنظرشان است را به صورت اینترنتی خریداری کنند. به این ترتیب مسافران می‌توانند با مقایسه قیمت بلیط قطارهای مختلف مانند، فدک، سفیر، رجا، مهتاب سیر جم، نورالرضا، جوپار، ریل سریع کوثر و… و همچنین انتخاب دقیق زمان حرکت قطار، بلیط خود را رزرو کنند.

با این تفاسیر سفر با قطار با پشتیبانی علی بابا می‌تواند کاملا آرامش‌بخش و شیرین باشد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید بلیط قطار برای مقاصد مختلف کشور را دارید به علی بابا مراجعه کنید و یک سفر خوب و شیرین را تجربه کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی بابا فروش بلیط بلیط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد