Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان صبح امروز به ریاست محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و با حضور اعضای این شورا در محل استانداری برگزار شد.

مقام عالی استان در این جلسه بر ضرورت اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی و عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید اهتمام ویژه در جهت اجرایی شدن مصوبات شورا داشته باشند؛ برای نظارت بیشتر بر این موضوع، در هر جلسه شورا گزارش اقدامات دستگاهها در اجرای مصوبات ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری همچنین گفت: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد از معضلات جدی است که برای مقابله با آنها باید اقدامات همه جانبه صورت گیرد؛ بحث اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در این خصوص می تواند بسیار کمک کننده باشد و باید جزو اولویت ها قرار گیرد.

وی در ادامه خواستار توجه و کمک بیشتر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان شد و گفت: از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور انتظار داریم با توجه به شرایط خاص استان، توجه بیشتری بویژه در بحث تخصیص اعتبارات به آذربایجان غربی داشته باشد تا بتوانیم با رفع کمبودها، اقدامات موثرتری در جهت مقابله و مبارزه با مواد مخدر انجام دهیم، هرچند نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در این استان با تمام توان و با جدیت کافی، در عرصه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند و اخیرا نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی در این خصوص بودیم.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعیین تکلیف و تکمیل مرکز ماده 42 زارعان خوی تاکید کرد و گفت: اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مکلف به تکمیل این مرکز است و انتظار داریم هر چه زودتر به تعهد خود عمل نماید.

شهریاری همچنین گفت: در راستای بررسی میدانی مسائل و مشکلات، بزودی به همراه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بازدیدی از مراکز ماده 15 و 16 استان انجام خواهد گرفت.

سردار اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد شورای استانی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ها در 7 ماهه سال 97 ارائه نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در استان خوزستان به منظور مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر ابتدا باید کار فرهنگی و اجتماعی و سپس کار مقابله‌ای انجام شود.

وی با بیان اینکه با کار فرهنگی نیز اقدامات کم هزینه‌تر و جامعه سالم‌تر خواهد بود، افزود: نباید اجازه دهیم به دلیل آگاهی کم و آموزش کم، فردی در جامعه معتاد شود و بعد سراغ جمع‌آوری معتاد متجاهر یا مقابله با قاچاقچیان برویم.

نجاتی بیان کرد: میزان اعتبارات در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در مقابل کارهایی که انجام می‌شود، ناچیز است و تلاش برای افزایش اعتبارات در حال انجام است؛ البته باید توجه شود که اعتبارات در محل خود هزینه شوند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت گفت: در راستای مقابله با مواد مخدر، اولویت ما انجام کار فرهنگی است و نیازمند مشارکت مردم در این زمینه هستیم. جمعیت هدف ما دانش‌آموزان و اولیا هستند که باید ارتباط اولیا با مسؤولان فرهنگی امر مبارزه با مواد مخدر نزدیک‌تر شود تا نوجوانان و جوانان مصون بمانند.

وی افزود: انجام کار فرهنگی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و سایر ابعاد به ما کمک می‌کند. برنامه متمرکز ما امسال در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان و اولیا است. لذا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در این کمیته راهکارها ارائه و سیاست‌گذاری خوبی انجام شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه با برنامه‌ریزی، کارهای فرهنگی خوبی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر در خوزستان انجام دهیم.

کد خبر 6081033

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر