Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با گلایه از کسانی که برای استعفا و خداحافظی وی از سمت استانداری روزشماری می کردند، گفت: کسانی بارها عنوان کردند که آقای چاوشی شما گفتید اولین نفر از سمت استانداری کنار می‌کشم، چرا اینکار را نمی کنید؟ به آنها می گویم جای کسی را تنگ نکردم، سرباز انقلاب و نظام هستم و تا روز آخر سنگر در سنگر می‌مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار ایسنا، سید شهاب الدین چاوشی در جلسه شورای اداری استان سمنان که به منظور تکریم از این استاندار بازنشسته برگزار شد، افزود: در چند روز گذشته ملاقاتی با وزیر کشور داشتم و از ایشان خواستم روند معرفی استانداران جدید را تسریع کنند، وزیر کشور هم اعلام کردند که این کار تسریع می شود، پیش از این در تاریخ 14 مهرماه نیز کتباً از وزیر کشور خواسته بودم که در شرایط حساس کشور، ادامه این وضعیت به صلاح نیست و انتخاب استاندار جدید را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه تداخل قوا در کار و امور یکدیگر ارکان نظام را دچار آسیب جدی می‌کند، ادامه داد: از سه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه، دامغان و شاهرود و میامی به جهت همراهی با استاندار و دخالت نکردن در امور ویژه تشکر می‌کنم؛ این سه نماینده در نهایت انصاف و ادب، همراه دولت و بنده به عنوان نماینده دولت بودند و دست آنها را به جهت خدمت بی‌منت به مردم می‌بوسم.

استاندار سمنان با بیان اینکه تداخل قوا در امور، برای کشور خطرآفرین است، افزود: این سه نماینده هر چند در رفتن من از منصب استانداری سمنان مقصر نیستند، بلکه اندوهگین و غصه‌دار هستند.

چاوشی از همراهی و همکاری و تعامل دستگاه قضا و دادستان استان سمنان نیز ویژه تشکر کرد و گفت: من برای رسیدن به پست و مقام هیچ تلاشی نکردم، اهل لابی و... هم نیستم، همه از فضل و عنایت خداوند بود و امروز برای 10.5 ماه خدمت در استانداری سمنان و ارائه خدمت به مردم اگر قصور و کوتاهی داشتم پوزش می طلبم.

وی خاطرنشان کرد: بهترین مجریان، با نقض قانون نمی توانند معجزه کنند و عملکرد خوبی داشته باشند، بهترین استانداران نیز در مقابل انبوه مشکلات و نبود امکانات از کارآمدی عاجز خواهند بود، باید اختیارات کافی به مدیران ارشد استانی داده شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در مجموع شرایط کشور خوب است، ما در مقابل دشمنان بزرگ و قسم خورده ای قرارداریم، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، روستاها و برخی از شهرهای ما هیچ امکاناتی نداشتند، اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کشور به ارمغان آمده است.

چاوشی اظهار کرد: کشور ما امروز یکی از سخت ترین دوران های خود را می گذراند، دشمن نقشه‌های خامی برای ما در سر می پروراند، با وحدت و همدلی، امید و آرزوهای دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد و مکر آنان را به خودشان بر می‌گردانیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار قانون منع بکارگیری بازنشستگان منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌

‌رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر استانی در منزل آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در توسعه و عمران استان، تداوم موفقیت‌های دولت را از درگاه الهی مسالت کرد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: سمنان استانی ممتاز در بخش‌های مختلف و دارای ظرفیت‌های مطلوب و مردمی متدین و ولایت‌مدار است.

رئیس جمهور در این دیدار با قدردانی از حضور پرشمار مردم در استقبال امروز، بر سخنان نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان درباره مردم این دیار صحه گذاشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • بازدید نماینده وزیر صمت از کارخانه‌های استان سمنان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد