Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد نواب شهید نواب صفوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه، جلسه ای با حضور رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در دفتر این ناحیه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار که با حضور کارشناسان مسئول اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، در زمینه برنامه های مشترک برای ارتقاء همکاری این دو نهاد مقدس بحث و تبادل نظر شد.

 

طرح پیوند مسجد و مدرسه و رفع موانع حضور دانش آموزان در مساجد و استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی محور این مباحث بود.

 

بنابرگزارش روابط عمومی ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در این جلسه مقرر شد، با همکاری و هماهنگی نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد و مناطق آموزش و پرورش شهر تهران مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد برگزار شود.

 

در این نشست از الگو سازی و زحمات مجموعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ در رابطه با تعامل موفق با مساجد این منطقه تقدیر شد.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا تحریم شیراز استان همدان اردبیل اجلاس جهانی گردشگری مناطق زلزله زده ترامپ کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح پیوند مسجد و مدرسه ناحیه نواب صفوی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

وی با تجلیل از حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، گفت: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مساجد سنگر هستند، افزود: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

چگنی نژاد، تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی مساجد خواهد شد.

کد خبر 6084420

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان