Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:30:10 GMT

ازدواج در آران و بیدگل 15 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۴۶۲

ازدواج در آران و بیدگل 15 درصد افزایش یافت

محمدعلی کاشفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 287 واقعه ازدواج در هفت ماه گذشته از سال جاری در آران و بیدگل ثبت شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 250 مورد بود.
وی با اشاره به تولد افزون بر یک هزار نوزاد در این مدت بیان کرد: آمار زاد و ولد در شهرستان آران و بیدگل به نسبت سال گذشته نزدیک به سه درصد کاهش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل همچنین به کاهش 10 درصدی واقعه وفات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 194 واقعه وفات تا پایان مهرماه ثبت شد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 210 مورد بود.
وی در ادامه صدور کارت هوشمند ملی برای 60 درصد از واجدان شرایط در آران و بیدگل را یادآور شد و عنوان کرد: افزون بر 77 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تا کنون بیش از 46 هزار نفر در این زمینه اقدام کردند.
کاشفی تاکید کرد: افراد بالای 15 سال می توانند در پایگاه اینترنتی www.ncr.ir و با مراجعه به یکی از دفترهای پیشخوان دولت یا دفترهای پستی مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند.
وی افزود: صدور کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و موجب توزیع عادلانه فرصت‌ها و کاهش هزینه‌های دولت و مردم است که بر اساس هدفگذاری ها باید تا پایان سال 97 همه واجدان شرایط را زیر پوشش قرار دهد.
رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل بیان کرد: کاهش سو استفاده، شناسایی هویت و امضای الکترونیکی از جمله کاربردهای کارت جدید است و دیگر در آینده نیازی به ارائه اسنادی مانند کارت های بانکی، شناسنامه و دفترچه بیمه برای دریافت خدمات نخواهد بود.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 13 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ازدواج اصفهان تولد دولت الکترونیک کاهش هزینه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۸۰ تومانی به ۴,۳۵۰ رسیده بود، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۵ درصد) به ۴,۳۳۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۱.۷۳ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۰۶۸ دینار عراق.

منبع: رکنا

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند