Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@22:26:14 GMT

سازمان بازرسی به تخلفات استاندار اصفهان ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۱۵۸۷

سازمان بازرسی به تخلفات استاندار اصفهان ورود کند

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار اصفهان، در آخرین روزهای خود در این سمت عزل و نصب‌هایی انجام داده که دارای شبه هستند،گفت: آقای مهرعلیزاده طی نامه‌ای به تهران درخواست داشته تا 10 نفر به صورت قراردادی، خارج از ضوابط قانونی و بدون حتی یک روز کار اداری، ِسمت بخشداری و معاون فرمانداری منصوب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: طبق قوانین جمهوری اسلامی برای انتخاب این افراد باید آزمون برگزار می‌شد که این اتفاق نیز رخ نداده است و با رانت برای این افراد اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در لیست ارائه شده از سوی استاندار اصفهان نام افرادی ذکر شده که صلاحیت آنها از سوی برخی از نهادهای امنیتی برای انتخابات شوراها و مجلس تائید نشده است، افزود: استاندار اصفهان با رویکرد سیاسی در حال عزل و نصب در این حوزه‌ها است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و دادستان کل کشور باید ورود جدی به این تخلفات استاندار اصفهان داشته باشند، ادامه داد: البته برخی از این افراد همچون "حسین تیزچنگ" یا "محمدحسن قمی" از نیروهای جوانی هستند که دارای سوابق اداری هستند و نمی‌توان به انتصاب آنها خرده گرفت.

بیشتر بخوانید

اقدام غیر قانونی استاندار اصفهان

به گزارش تسنیم، مهرعلیزاده استاندار اصفهان طی نامه‌ای به سازمان امور استخدامی، محمدحسن قمی به عنوان سرپرست فرمانداری برخوار، حسین تیزچنگ، مدیرکل حراست استانداری اصفهان، آرزو فاضلی، بخشدار مرکزی نجف‌آباد، سمانه محمودآبادی، بخشدار نیاسر، امیرتیمور طاهری، بخشدار امامزاده نطنز، حمید عزیزیان شریف‌آباد، بخشدار مرکزی فلاورجان، امین محمودی‌نیا، بخشدار مرکزی تیران و کرون، مجتبی مجتهدی زنجیرآباد، بخشدار مرکزی زنده رود، محمدرضا اعیان فرد، بخشدار مرکزی لنجان و فرنوش شورچه‌ای به عنوان مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری معرفی کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان بازرسی تخلفات استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت درباره کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در تذکری گفت: موضوع دارو تاکنون ۴ مرتبه در جلسه نظارتی مجلس مورد بررسی قرار گرفته، اما تاکنون مشکل مردم در حوزه کمبود و گرانی دارو حل نشده است. آخرین جلسه نظارتی در این خصوص در ۱۹ دی ماه سال گذشته بود که رئیس مجلس به وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی فرصت دو ماهه ای برای اصلاح این وضعیت داد.   نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه با اشاره به دو اتفاقی که قرار بود در حوزه دارو رخ دهد، عنوان کرد: بنا بود ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد آن را مردم پرداخت کنند، اما در حال حاضر این هزینه بین بیمه و مردم نصف شده است.   وی افزود: از سوی دیگر بیش از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی مسئول این قضیه بودند به نحوی که بانک مرکزی باید به موقع منابع ارزی را تأمین می‌کرد که این اتفاق صورت نگرفت و به جای آن شاهد ارزپاشی برای سفر‌های خارجی و افزایش ۵۰۰ دلار به هزار دلار بودیم.   عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز تاکنون ۷۰ هزار میلیارد تومان طلب داروسازان و داروفروشان را نداده است، همچنین سازمان تأمین اجتماعی نیز هزینه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت نکرده؛ این در حالی است که مجلس شورای اسلامی حکیمانه و به صورت مقبول این موضوع را دنبال کرده است.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه بعد از بررسی‌ها و جلسات برگزار شده درخصوص دارو، شخص بنده نیز جلسه جداگانه‌ای با بانک مرکزی و وزارت بهداشت داشتم، گفت: بر اساس گزارش جمع‌بندی نظارتی کمیسیون بهداشت از این جلسه، سه دستگاه سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت در این خصوص مسئول هستند.   رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قطعا بانک مرکزی در واگذاری ارز در اواخر بهار و ابتدای تابستان تأخیر داشته است، یادآور شد: این موضوع اشکالاتی را در توزیع دارو به وجود آورد که البته در پایان سال ۱۴۰۲ توانست به تعهدات خود عمل کند، اما به هر حال تأخیر داشت.   وی افزود: موضوع کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در این جلسه بر اساس ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به رأی گذاشته می‌شود تا مجلس تشخیص خود را درباره آن اعلام کند، اما به هرحال موضوعات دیگر در حوزه ارزی و بودجه را پیگیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد