Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر برگزیت دولت سایه انگلستان هشدار داد اگر طرح کنونی دولت برای خروج از اتحادیه اروپا رای نیاورد، حزب اپوزیسیون کارگر خواستار انتخابات سراسری زودتر از موعد است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سِر کِر استارمر» وزیر برگزیت دولت اپوزیسیون انگلستان گفت اگر طرح دولت برای برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) رای نیاورد، این مسئله می‌تواند به انتخاباتی سراسری و یا همه‌پرسی دیگر برگزیت در این کشور منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، استارمر گفت اگر طرح «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در پارلمان رد شود، حزب کارگر (اپوزیسیون) خواستار برگزاری یک انتخابات سراسری زودتر از موعد یا برگزاری یک همه‌پرسی برگزیت دیگر خواهد شد. 

استارمر دیروز در یادداشتی برای روزنامه «ساندی تایمز» تاکید کرد، تهدید دولت انگلیس برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا در واقع یک حقّه سیاسی است. وی افزود که نمایندگان مجلس عوام انگلستان نباید تسلیم یک توافق بد شوند.

ساندی تایمز در گزارش دیگری خبر داد به دلیل طرح ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا، چهار وزیر انگلیسی و از حامیان ماندن این کشور در اتحادیه اروپا، در آستانه خروج از کابینه ترزا می هستند. 

همچنین روزنامه «تلگراف» نیز گزارش داده بود نمایندگان پس‌نشین پارلمان انگلستان، طرح ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا را رد خواهند کرد. «استیو بِیکر» وزیر سابق برگزیت نیز در یادداشتی برای تلگراف تاکید کرده بود توافقی که اتحادیه اروپا را بر انگلستان برتری دهد، در پارلمان رد خواهد شد. 

مردم انگلستان (انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلندشمالی) در ماه جولای سال ۲۰۱۶ با شرکت در همه‌پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا داده بودند و مذاکرات دو ساله خروج ماه مارس سال ۲۰۱۷ شروع شد اما تا کنون با گذشت یک سال و نیم از مذاکرات میان لندن و بروکسل پیشرفت چندانی نداشته و اختلافات داخلی میان نمایندگان پارلمان انگلستان از احزاب سیاسی مختلف، شدت گرفته است. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب کارگر انگلیس اتحادیه اروپا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تروریست خواندن همه اسرای فلسطینی اجرای مجازات اعدام برای آن‌ها را راه حل صحیحی برای مقابله با مشکل ازدحام زندان‌های این رژیم دانست.

براساس گزارش الجزیره، او در پستی در حساب کاربری خود درباره راه حل جزئی برای بحران بازداشت در سرویس زندان ادعا کرد: اعدام برای خرابکاران راه حل صحیح برای مشکل شلوغی زندان‌ها  است.

دفتر رسانه دولتی در نوار غزه دیروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی از زمان آغاز جنگ ویرانگر خود در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر کرده است.

بن غفیر در همان پست، خواستار انحلال شورای جنگ و توقف سیاست مهار و پاسخ متناسب محدود رژیم صهیونیستی شد. این درحالی است که اگر بنابر ادعای این وزیر صهیونیست در پاسخ مهار شده ارتش اشغالگر، تاکنون بیش از سی هزار فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن بودند، به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: اسرائیل باید به دشمنان خود نشان دهد که به قول او به شیوه‌ای جنون آمیز پاسخ می‌دهد. ادامه سیاست کنونی شورای جنگ، اسرائیل را بیش از پیش از دستیابی به پیروزی مطلق دور می‌کند.

پیش از این باشگاه اسرای فلسطینی فاش کرده بود که به دلیل افزایش تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، این اسرا در اتاق‌های کوچک زندانی شدند. نظامیان صهیونیست اسرا را آزار داده، لباس‌های آنان را در آورده و به آنان غذای مورد نیازشان را نمی‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد